Lokal znajduje się w centrum biurowym Mokotowa, okrzykniętym nieoficjalnie „Mordorem”, przy ul. Konstruktorskiej 9. Urządzony jest w nowoczesnym i charakterystycznym dla Meet & Fit stylu.
„Obecnie jesteśmy największą w Polsce siecią lokali serwujących wegańskie oraz mięsne burgery pod jednym dachem. Wszystkie burgery można wybrać w formie FIT, super FIT lub podane w bułce bezglutenowej” – powiedział Łukasz Błażejewski, Dyrektor Generalny 7 Street i Meat & Fit.
W najbliższym czasie planowane są otwarcia kolejnych lokali tej sieci, m.in. w Płocku, Szczecinie, Gdyni. Niezależnie w kilku miastach prowadzone są także poszukiwania kolejnych Franczyzobiorców.
„Poszukujemy partnerów do współpracy w miastach od 20 tys. mieszkańców oraz w średnich i dużych miejscowościach zarówno w galeriach handlowych, jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro „Meat & Fit” muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tys. zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie ujęty jest już sprzęt, który można wziąć np. w leasing lub zakupić poprzez kredyt, a wtedy inwestycyjne nakłady gotówkowe znacznie się zmniejszą” – informuje Błażejewski.
Meet & Fit – Slow Food to sieć mało powierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej. W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór burgerów z grillowaną wołowiną, drobiem oraz wegańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, soki tłoczone na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe. Meat & Fit wyróżnia się na tle innych firm gastronomicznych dbałością o odpowiednią ilość kalorii oraz optymalną zawartość wartości odżywczych w swoich daniach. Meat & Fit jest również członkiem pierwszej w historii branży organizacji zrzeszającej podmioty rynku gastronomicznego – Związku Pracodawców Hoteli, Restauracji i Cateringu (ZP HoReCa).