Kampania Polskiej Organizacji Turystycznej skierowana jest do osób, które wybierają się do Czech lub na Węgry, bądź niedawno odwiedzili te kraje. Grupą docelową są rodziny z dziećmi oraz osoby w wieku 25-35 lat.
„W kampanii promujemy przede wszystkim popularne destynacje, tak jak Kraków, Warszawa czy Wrocław. Oprócz tego w reklamach pojawiają się kreacje dopasowane do potrzeb poszczególnych rynków. I tak na przykład Holendrom rekomendujemy piękne trasy rowerowe, Włochom i Hiszpanom pokazujemy Gdańsk i wycieczki kajakowe, a w Wielkiej Brytanii reklamujemy nadbałtyckie plaże” – wyjaśnia wiceprezes POT.
Reklama „TIME FOR POLAND” wyświetla się potencjalnym turystom w trakcie szukania hotelu lub podczas procesu zakupu biletów do takich krajów jak Budapeszt czy Praga. Trwająca od września kampania obejmuje również Austrię, Francję, Hiszpanię, Holandię, Irlandię, Niemcy, Wielką Brytanię oraz Włochy.