Nalevka Polska jest rodzinnym biznesem Krzysztofa Jarząbka i jego synów. Zajmują się oni dystrybucją nalewek SEN, produkowanych według tradycyjnych metod, ze świeżo zebranych owoców i wysokiej jakości spirytusu. Produkcję wyróżnia przede wszystkim ręczne wykonanie na każdym etapie realizacji, poczynając od zbierania owoców, kończąc na napełnianiu butelki.
Z roku na rok firma prężnie się rozwija. W 2015 na rynek lokalny trafiło 120 butelek o pojemności 0,5 litra, a już w następnym roku liczba ta wzrosła do 1200. W bieżącym szacowany jest kolejny, stuprocentowy wzrost produkcji do około 2400-2500 butelek. Plany na 2019 zakładają ponowne podwojenie sprzedaży, a w nieco dalszej przyszłości utrzymanie systematycznej zwyżki na poziomie 25-30%. Spółka funkcjonuje obecnie w siedmiu województwach, a w planach są kolejne destynacje.
Źródło: Nalevka Polska
Od początku roku podwojono także liczbę restauracji współpracujących ze spółką (do grudnia ta liczba ma zostać potrojona – dod. red.). W tym roku uruchomiono już kilka projektów mających na celu budowę brandu, m.in: etykieta czy pudełko z logiem klienta.
Firma chce rozpocząć swój plan od działalności w minimum jednej restauracji i jednym sklepie w każdym wojewódzkim mieście. Właściciele nie wykluczają również wprowadzenia na rynek dwóch dodatkowych pojemności butelek: 200 i 700 ml. Restauracje będą miały możliwość zamówienia spersonalizowanego trunku, przygotowanego według receptury zamawiającego.