Steve Kaufer, CEO TripAdvisora, zaanonsował wprowadzenie nowej wersji jednego z najpopularniejszych serwisów opinii o firmach z sektora HoReCa i Travel. Amerykański przedsiębiorca przekonuje, iż ma ona przynieść wiele istotnych zmian.
.@TripAdvisor is going all in on social, but can it compete with Facebook, Instagram, and Twitter? CEO Steve @kaufer says those platforms show you content in real time, but TripAdvisor will show you content in "relevant time," like when you're planning a vacation. #CheddarLIVE pic.twitter.com/YYUdIQosB1
— Cheddar (@cheddar) September 17, 2018
Nowy serwis ma przypominać social media zarówno pod względem wyglądu, jak i sposobu działania. Główną przestrzenią dla użytkownika ma być Travel feed, czyli okno z wyświetlającymi się opiniami i rekomendacjami odpowiednio dostosowanymi do preferencji danego internauty. Wykorzystany do tego zostanie specjalny algorytm na podstawie upodobań użytkownika oraz jego zachowań w serwisie. Możliwe będzie także dzielenie się materiałami oraz prowadzenie rozmów z innymi osobami odwiedzającymi portal.
Źródło: Twitter / TripAdvisor
Oficjalna data uruchomienia nowej wersji TripAdvisora nie jest jeszcze znana. Kaufer podkreśla, iż już ponad 500 firm oraz marek z branży turystycznej współpracuje z platformą przy wersji beta. W przyszłości liczba partnerów docierających do internautów za pośrednictwem serwisu ma wzrosnąć jeszcze kilkukrotnie.