Magdalena Żelech posiada ponad 15 lat doświadczenia w zakresie sprzedaży, a od ponad 13 związana jest z branżą turystyczną. Umożliwiło jej to zdobycie kompetencji z zakresu sprzedaży bezpośredniej, prowadzenia projektów dla największych korporacji oraz zarządzania, w tym motywowania i szkolenia zespołów sprzedaży. Dotychczas odpowiadała za działania sprzedażowe na stanowiskach kierowniczych w Haxel Events & Incentive, Exim Tours i MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, a przez ostatnie 5 lat była związana z Grupą Zdrojowa Invest&Hotel – najpierw na stanowisku kierownika sprzedaży konferencji, awansując na dyrektora sprzedaży konferencji, a następnie na dyrektora sprzedaży aktywnej.
Żelech jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim i uczestniczką licznych szkoleń personalnych. Prowadzi bloga Hotelokracja – o zarządzaniu w hotelach, sprzedaży, prawie i eventach. Jej pasją jest życie a szczególności człowiek i relacje międzyludzkie. Wiedzę biznesową łączy z podejściem humanistycznym i holistycznym.
Marta Pakieła to z kolei specjalistka z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym w różnych obszarach i segmentach pozyskiwania klientów oraz obsłudze klienta branży eventowej, marketingowej i turystycznej (także po stronie klienta). Przez ostatnie trzy lata była związana z Grupą Zdrojowa Invest &Hotels jako Kay Account Manager &New Business Manager, gdzie zyskała szerokie kompetencje hotelarskie. Wcześniej realizowała działania w zakresie produkcji eventów, czy działań marketingowych o różnym charakterze. W dotychczasowej karierze zawodowej pracowała dla takich firm jak Polkomtel, Carlsberg, GTO Communications, Machina Press, czy Cinema Film Publishing.
Pakieła jest absolwentką Psychologii Klinicznej na SWPS. W czasie prywatnym lubi spędzać aktywnie czas z rodziną, a jej życiowa pasją jest motoryzacja. Ostatnio próbuje swoich sił jako dziennikarka motoryzacyjna.
Podczas jesiennej edycji konferencji Hotel Meeting 2018 Magdalena Żelech i Marta Pakieła wygłoszą prezentację pt. „Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?”, stanowiącą case study. Przedstawicielki Grupy Arche wykażą, że realizowanie przez firmę społecznej odpowiedzialności biznesu nie jest sprzeczne z jednoczesnym podejmowaniem działań marketingowych, a marketing nie jest sprzeczny z koncepcją CSR.
Zapraszamy do zapoznania się z pełną agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting 2018.