Tym razem eksperci wiele czasu poświęcą promocji hotelu i firmy turystycznej w mediach społecznościowych. Będzie też mowa o monitoringu internetu, możliwości pozyskania leadów ze strony, a także sposobach obniżenia kosztów finansowania hotelu. Oczywiście i tym razem nie zabraknie start upów, case studies oraz czasu na skuteczny networking i dzielenie się wiedzą.
TravelCamp jest spotkaniem nieformalnym i niezależnym organizowanym od 2010 roku przez Piotra Kasperczaka, autora bloga TravelMarketing.pl. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich, którzy pracują w branży turystycznej lub hotelarskiej. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na travelcamp.pl.
Najbliższa edycja spotkania marketingu z turystyką TravelCamp rusza w czwartek, 27 września, o godz. 13:30 w Klubie Atelier w Sopocie. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej TravelCamp.pl.