Accor wprowadza nowy program lojalnościowy

0
1436
Kilka dni temu Accor ogłosił przełomową i kompleksową zmianę swojego programu lojalnościowego. Program przekształci się w pełni zintegrowaną, globalną platformę obejmującą nagrody, usługi i doświadczenia w całym ekosystemie usług Accor. Wszystko to powstało z myślą o zapewnieniu członkom programu jeszcze większych wartości w życiu codziennym, niezależnie od tego, czy są w pracy, w domu, czy cieszą się czasem wolnym.

Nowy program lojalnościowy będzie rozpoznawał i rozumiał potrzeby gości, dbał o nich, nagradzał ich jak nigdy wcześniej, umożliwiając dostęp do ALL.

Program otworzy swoim członkom drzwi do wyjątkowego i kultowego portfolio ponad 30 marek hotelowych, a także szerokiej kolekcji barów, restauracji, klubów i niezapomnianych, bezcennych wrażeń. Program zostanie wdrożony za pomocą nowej aplikacji oraz strony internetowej, umożliwiającej członkom mobilny dostęp do świata Accor.

Nowy program lojalnościowy dotyczy czterech strategicznych obszarów. Pierwszym z nich jest wprowadzenie nowego statusu premium. Ma to na celu nagrodzenie najbardziej lojalnych członków programu. Kolejny to wzbogacenie korzyści zgodne ze strategią gościnności Accor. Trzeci obszar dotyczy połączenia doświadczeń z całego świata umożliwiające zdobywanie i korzystanie z punktów w najszerszej gamie marek w branży oraz nowa aplikacja cyfrowa zapewniająca dostęp do programu w pracy, w domu i w czasie wolnym. Czwarty ostatni obszar dotyczy partnerstwa i doświadczenia. Dzięki partnerstwu, program ALL wykracza daleko poza pobyt hotelowy i może być obecny w życiu członków programu zarówno w trakcie podróży, jak i w ich życiu codziennym. Obszerne badania pokazały, że dla członków naszego programu lojalnościowego najistotniejsze są trzy obszary: rozrywka, gastronomia oraz gotowanie i sport.

W związku z powyższym, Accor poinformował o połączeniu sił z trzema głównymi partnerami:

Rozszerzenie współpracy z AEG (poza AccorHotels Arena) o miejsca premium, zapewniające ponad 60 000 biletów i prywatne apartamenty dla członków naszego programu lojalnościowego w Ameryce Łacińskiej, Azji i Europie. AEG jest wiodącą na świecie firmą w branży sportowo-rozrywkowej z ponad 100 milionami gości rocznie, dostarczającą innowacyjnych rozwiązań, które inspirują m.in. sportowców, artystów i fanów.

Podpisanie nowej umowy partnerskiej z IMG, która umożliwi najlepszym członkom naszego programu lojalnościowego dostęp do spotkań kulinarnych i lekcji gotowania prowadzonych przez mistrzów kuchni. Począwszy od 2020 roku, nasi członkowie będą mogli uczestniczyć w najlepszych festiwalach smaków w Londynie, Paryżu, Sao Paulo, Hong Kongu i Toronto. Planowane jest także rozszerzanie partnerstwa na nowe miasta w okresie najbliższych trzech lat. IMG jest globalną firmą prowadzącą działalność w ponad 30 krajach w dziedzinach związanych ze sportem, mediami, modą, a także doświadczeniami kulinarnymi.

Zawarcie wieloletniej umowy partnerskiej pomiędzy Grupą Accor i klubem piłkarskim Paris Saint-Germain. ALL (Accor Live Limitless) – nowa platforma lojalnościowa Accor, staje się Głównym Partnerem i oficjalnym sponsorem koszulek klubu począwszy od sezonu 2019/2020. To partnerstwo połączy najszybciej rozwijający się klub piłkarski na świecie z globalnym i pionierskim liderem w branży hotelarskiej ¬- łącząc 265 milionów gości hoteli Accor z 395 milionami kibiców śledzących działalność klubu i zawodników w mediach społecznościowych na całym świecie! Rosnąca popularność klubu Paris Saint-Germain, wyjątkowe lifestylowe podejście i doceniana na świecie umiejętność inspirowania zarówno kibiców, jak i partnerów, znakomicie pasuje do nowego programu lojalnościowego grupy Accor, którego celem jest zapewnienie niezwykłych wrażeń obecnym i przyszłym członkom programu ALL.

ALL będzie programem lojalnościowym integrującym nagrody, usługi i wrażenia w całym „ekosystemie” usług Accor, w tym w 4 800 hotelach działających na całym świecie w ramach niezwykłego portfolio globalnych marek takich jak Raffles, Fairmont, Sofitel, Pullman, Novotel, Mercure i Ibis.

Aby odzwierciedlić ambicje grupy, by angażować gości w ich codziennym życiu i ukazać wysoką jakość portfolio marek, Accor wprowadził nowy wizualny styl kategorii premium, w tym nowe logo firmy. Dwie odrębne marki, Accor i ALL, będą wykorzystywały ten sam znak w postaci monogramu „A”, który symbolizuje doskonałość grupy i który łączy literę A z bernache (gęś), która jest historycznym znakiem grupy.

Te ambitne inicjatywy mają na celu zwiększenie globalnej widoczności marek Grupy Accor, w celu wzmocnienia efektywności naszych sieci dystrybucyjnych i zaoferowania gościom atrakcyjnego i jedynego w swoim rodzaju programu lojalnościowego w branży.

By wesprzeć te inicjatywy, grupa zainwestuje 225 mln euro uzyskanych z projektu Booster, polegającego na wydzieleniu z Accor spółki HotelInvest (zarządzającej nieruchomościami), a następnie sprzedaży większościowego w niej udziału za 4,8 mld euro. Celem finansowym nowego programu ALL jest wypracowanie 75 mln euro nadwyżki operacyjnej brutto rocznie w perspektywie średnioterminowej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.