Accor publikuje wyniki finansowe za cały rok 2021 pokazujące ożywienie i optymizm branży hotelarskiej, a osiągnięte kluczowe wskaźniki – dobry kierunek obranych zmian.
Jak komentuje Sébastien Bazin, przewodniczący i CEO Accor:
„Pomimo wyzwań, jakie przyniósł początek roku w związku z kolejnymi restrykcjami sanitarnymi, 2021 pokazał znaczącą poprawę biznesu, a od wiosny obserwowaliśmy rosnące wyniki z miesiąca na miesiąc do samego grudnia. Pomyślne wyniki osiągnęliśmy dzięki sile naszych marek, dyscyplinie finansowej i wysiłkom wszystkich zespołów, które przez cały rok wykazały się determinacją, wytrwałością i hojnością. Dzięki ich mobilizacji udało się nam utrzymać silniejszą pozycję i zdobyliśmy udziały w rynku we wszystkich kluczowych regionach. Co więcej, nasza oferta nadal się rozwija, a segment Luxury & Upscale stanowi blisko 40% planowanych otwarć, co oznacza 12-punktowy wzrost w ciągu ostatnich 4 lat.
W związku z tym, że chęć powrotu do podróżowania nigdy nie była silniejsza, jesteśmy na dobrej drodze, aby jak najlepiej wykorzystać ten trend na wszystkich rynkach, na których funkcjonujemy. W 2022 roku nadal rozwijamy naszą wizję, coraz mocniej opartą na doświadczeniu i zrównoważonej turystce, wspieranej przez nowoczesne technologie cyfrowe. Uzbrojeni w te mocne strony, mamy pewność, że jesteśmy w stanie nieprzerwanie tworzyć wartość dla naszych gości, zespołów partnerów, a także akcjonariuszy.”
Więcej informacji w oficjalnym komunikacie prasowym w języku angielskim: TUTAJ.
Z kolei TUTAJ mogą Państwo obejrzeć wywiad video z Sébastien Bazin.