Accor wzmacnia portfolio lifestylowych marek – hotele TRIBE wkraczają do Europy

0
1108

Już jesienią do Europy zawita TRIBE, lifestylowa marka Accor, do tej pory dostępna jedynie w Australii. Pierwsze obiekty pojawią się m.in. w Paryżu, Amsterdamie i Warszawie, a w najbliższych latach dołączą do nich Londyn, Berlin czy Wiedeń. W ramach wzmacniania lifestylowego portfolio Accor planuje otwarcie ponad 50 obiektów sygnowanych marką. Debiutujący w Warszawie hotel TRIBE pierwszych gości przywita w 2021 roku. 

Accor, globalny lider branży hotelarskiej i rozszerzonej gościnności, wraz z dynamicznie rosnącym portfolio TRIBE, marki segmentu midscale, zwiększa swoje ambicje w sektorze lifestyle. Przekraczając początkowe założenia, grupa planuje otworzyć ponad 50 obiektów działających pod tą marką na całym świecie.  Wśród pierwszych europejskich lokalizacji, gdzie pojawi się TRIBE znalazła się Warszawa, Paryż i Amsterdam. W niedalekiej przyszłości dołączą do nich m.in. Berlin, Londyn czy Lizbona. W sumie, w ciągu najbliższych 5 lat, na portfolio marki TRIBE złoży się 150 obiektów na całym świecie, otwartych z myślą o nowej generacji podróżników poszukujących wysublimowanych przeżyć w zasięgu ręki.

– Accor jest globalnym liderem w segmencie hoteli lifestyle, dzięki portfolio 11 rewolucyjnych marek, do których zalicza się także TRIBE z planowanym otwarciem 50 obiektów na całym świecie. Marka rośnie w siłę i wraz z rozwojem kolejnych projektów grupy, kontynuuje międzynarodową ekspansję. Zgodnie ze strategią rozwoju Accor, TRIBE ustanowił nowe standardy w świecie lifestylowych marek hotelowych – zaznacza Gaurav Bhyshan, Chief Development Officer, Accor.

TRIBE to alternatywna marka lifestylowa, która całkowicie zmienia reguły i zasady gościnności, tak by spełniać potrzeby i oczekiwania współczesnych podróżników, z jednoczesnym zapewnieniem finezji, stylu i oryginalności. Stworzona z myślą o unikalnym miejskim klimacie, marka skupia się na wspólnych przestrzeniach i pokojach gościnnych, kreując wielofunkcyjne miejsca, które zachęcają do wzajemnych interakcji między gośćmi, a jednocześnie sprawiają, że każdy poczuje się jak w domu.

W tym roku do Europy dotrze pierwszy obiekt sygnowany marką TRIBE, który zostanie otwarty w Paryżu – TRIBE Paris Barignolles. Następne w kolejce są m.in. Amsterdam, Warszawa i Manchester. Pierwszy hotel TRIBE w Polsce z ofertą 116 pokoi, zlokalizowany w samym centrum Warszawy, przy ul. Brackiej, przywita gości w 2021 roku.

– Obserwowanie, jak marka rozwija się i zwiększa swoją sieć przynosi dużą satysfakcję. TRIBE to bez wątpienia silny lifestylowy brand z konkretnym charakterem, który zrywa z wizerunkiem tradycyjnych hoteli. Koncept TRIBE skupia się na miejskiej energii, oferując stylowe i przystępne przestrzenie. Już wchodząc do samego hotelu, czy korzystając z oferty pobytowej, czy odwiedzając restaurację, goście od razu wiedzą, że będą częścią autentycznego przeżycia, bez względu na lokalizację, w której się znajdują – zapewnia Antoine Dubois, Accor SVP Global Marketing Strategy.

Hotelowe przestrzenie są zaprojektowane tak, by były połączeniem miejsc tętniących życiem pomiędzy pracą a rozrywką. Od selekcji wielu gatunków muzyki, po szeroki wybór lokalnych odmian kawy – w TRIBE nic nie dzieje się przypadkiem. Szeroka oferta menu restauracyjnego zmienia się w ciągu dnia, aby zawsze zapewnić gościom świeże i autentyczne przeżycia kulinarne. Funkcjonująca za dnia kawiarnia, z jedzeniem na wynos oferuje proste, szybkie i domowe posiłki, a wieczorem zmienia się w cocktail bar.

Kreując hotelowe wnętrza, TRIBE współpracuje z różnorodnymi znanymi lokalnymi projektantami. Współczesny styl uzupełniają specjalnie zaprojektowane dzieła sztuki autorstwa wschodzących artystów i projektantów, które nie tylko zdobią ściany, ale stanowią także elementy wyposażenia hotelu, takie jak umeblowanie czy oświetlenie. Każdy z nich jest pieczołowicie wybrany z myślą o komforcie i stylu.

Podczas pobytu w hotelu, czy to poprzez aranżację przestrzeni czy dobór usług, marka kładzie szczególny nacisk na połączenie atmosfery życzliwości z atrakcyjną stylistyką i wygodą. To myślenie przekłada się zarówno na przestrzenie wspólne, jak i pokoje gościnne, gdzie dzięki wysokiej jakości łóżkom oraz zastosowaniu najnowszych technologii, na gości czeka niezwykła i przytulna przestrzeń.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.