Accor wzmacnia pozycję lidera na rynku rezydencji, prywatnych wynajmów oraz hoteli na dłuższy pobyt

0
964

Accor, globalny lider hotelarstwa i rozszerzonej gościnności, uruchomił stronę internetową „Apartments & Villas”, całkowicie poświęconą wynajmowaniu prywatnych rezydencji i obiektów hotelowych na dłuższy pobyt, dzięki której goście poczują się jak w domu. Oferta dostępna jest już w ponad 350 miejscach na świecie.

Witryna „Apartments & Villas” udostępnia ponad 50 000 apartamentów, willi i domków operujących pod 15 markami z portfolio Accor (w tym Adagio, Mantra i Hyde Living). Oferuje  także prywatne rezydencje w ramach zarządzanych programów wynajmu (Raffles Residences, Banyan Tree Residences, Delano Residences, Fairmont Residences, SLS Residences, itp.). Na portalu dostępne są również jedyne w swoim rodzaju prywatne nieruchomości na wynajem (onefinestay).

Kryzys spowodowany pandemią wirusa Covid-19 zmienił nasz sposób życia, pracy i podróżowania. Segment markowych rezydencji, łączących specyfikę prywatnych domów z luksusowym brandingiem oraz kompleksowym menu usług hotelarskich/ mieszkaniowych, okazał się bardzo oporny na tę sytuację. Wykazując się coraz bardziej zróżnicowaną ofertą i rekordowym rozwojem, w ciągu dziesięciu lat sektor ten wzrósł o 170% i pomimo trudnej sytuacji, rok 2020 powinien być kolejnym rekordowym, biorąc pod uwagę otwarcie ponad 100 dodatkowych obiektów. Jak wynika z opublikowanego niedawno raportu Savills „Spotlight on Branded Residences 2020”: „Widzimy rosnący popyt na lokale przeznaczone na wynajem krótkoterminowy, ponieważ konsumenci szukają miejsca zapewniającego większą prywatność i samowystarczalność oraz oferującego dodatkową przestrzeń wewnątrz i na zewnątrz apartamentu”, mówi Riyan Itani, szef Savills International Development Consultancy.

Według Savills International Development Consultancy jedna trzecia światowych rynków zanotowała zwiększone zainteresowanie wśród osób, które chcą poszerzyć swoje standardowe miejsca zamieszkania o dodatkowe obiekty. Rosnące  zapotrzebowanie na przestrzeń życiową, w połączeniu z wzmacniającym się trendem pracy zdalnej, może być impulsem do rozwoju nowych ośrodków wypoczynkowych. Globalne trendy wskazane przez Savills znajdują odzwierciedlenie w szybkim rozwoju portfolio rezydencji działających w ramach marek Accor. Grupa prowadzi obecnie 30 nowych projektów budowy rezydencji na całym świecie, a kolejnych 70 jest w trakcie realizacji. Wzrost ten był szczególnie wyraźny w segmencie marek lifestylowych, którego liderem pod względem ekspansji jest SLS Residences. Accor obsługuje już 6 obiektów o charakterze lifestylowym, a kolejne 18 jest w fazie rozwoju. W wielu przypadkach nabywcy markowych rezydencji decydują się na udostępnienie swoich obiektów w ramach zarządzanego programu wynajmu.

 Na stronie internetowej Apartments & Villas goście mogą bez obaw rezerwować w pełni wyposażone apartamenty, wille i domy, korzystając ze wszystkich zalet programu lojalnościowego ALL – Accor Live Limitless oraz wykorzystać większą elastyczność jak również i bezpieczeństwo dzięki nowej polityce anulowania, zintensyfikowanym środkom higieny, a programowi ALLSAFE.

„Uruchomienie strony internetowej Apartments & Villas pokazuje naszą ambicję do tworzenia ofert i rozwiązań odpowiednich dla segmentu hoteli dostosowanych do dłuższych pobytów” – mówi Jeff Tisdall, Senior Vice President Development, Residential and Extended Stay. „Jest  to również ważny kamień milowy dla naszych partnerów inwestycyjnych, gości oraz właścicieli prywatnych rezydencji, który wzmacnia pozycję grupy Accor jako lidera w segmencie hoteli na dłuższy pobyt i rezydencji markowych” – dodaje.

 „Witryna Apartments & Villas odzwierciedla nasze nieustające zaangażowanie w innowacje i dopasowanie się do zmieniających się potrzeb podróżniczych, pozwalając naszym klientom odkrywać niesamowite lokalizacje na całym świecie dostępne teraz na jednej platformie. Oferta Accor gwarantuje wyjątkowe wrażenia z podróży, łącząc poczucie przestrzeni, komfortu i prywatności domu wynajmowanego na weekend, wakacje lub do pracy, z wygodą usług hotelowych marek Accor oraz korzyściami programu lojalnościowego” – podkreśla Yassine Hachem, Vice President Guest Digital Product.

 

 

 

 

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.