AccorHotels wzbogaca rynek o nową markę

0
1012
Francuski dziennik Le Figaro poinformował, że AccorHotels niebawem wprowadzi nową markę o nazwie Greet. Projekt ma wystartować już tego lata.

Greet będzie 34. marką francuskiego potentata hotelarskiego. Obiekty pod tym szyldem cechować będzie brak standaryzowanego wyposażenia wnętrz, jednakże – aby wyszczególnić ducha marki – pokoje oraz pomieszczenia ogólne będą zawierały akcenty vintage (np. stare lodówki przeobrażone w szafy gościnne) i zostaną zaprojektowane w swobodnym, bezpretensjonalnym stylu. Jedynie bar i część wspólna z kolorowym pasażem mają pozostać w tej samej formie w każdym obiekcie. Wygląd pozostałych części będzie zależeć od wizualnych preferencji właścicieli. Rzecznik AccorHotels potwierdził, że firma szykuje nowy projekt, aczkolwiek nie chciał podawać szczegółowych informacji.

 

AccorHotels posiada obecnie ok. 4600 hoteli, ośrodków wypoczynkowych oraz rezydencji w stu krajach. W zeszłym roku poszerzyła swoją działalność o luksusowe hotele w Ameryce Północnej, zdobywając dzięki temu 50% udziałów w SBE Entertainment Group.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.