Z początkiem lutego nastąpiły zmiany przy sterze firmy Travelist. CEO została Agata Szulc, która ze spółką związana jest już od 9 lat.
Agata Szulc zaczynała swoją przygodę w Traveliście jako brand manager. Po dwóch latach awansowała na stanowisko dyrektora marketingu na Europę centralną i zachodnią. Jako szefowa tego działu przepracowała ponad 6 lat.
Do Travelista trafiła z dużych koncernów kosmetycznych. Pracowała dla takich marek jak Dove czy Loreal. W tych firmach pracowała w działach marketingu i tam zdobywała swoje pierwsze doświadczenie zawodowe w tym zakresie.
Travelist.pl to pierwszy w Polsce portal turystyczny łączący w sobie funkcje serwisu rezerwacyjnego oraz inspirującego magazynu podróżniczego. Już ponad 6 milionów użytkowników znajduje tu oferty wypoczynku z gwarancją najlepszej ceny.
Od 2014 roku jest częścią międzynarodowej grupy Secret Escapes – światowego lidera w branży turystyki online. Oferty Secret Escapes i innych marek należących do grupy trafiają do milionów osób w ponad 20 krajach na 3 kontynentach.