Jedną z najpopularniejszych atrakcji podczas tegorocznego Festiwalu była interaktywna gra o znajomo brzmiącej nazwie Pong, wymyślona przez absolwentów Politechniki Warszawskiej, twórców start-upu technologicznego Venture Technology. Zadaniem gracza było odbijanie piłeczki poprzez przesuwanie ruchomej ścianki, co następowało w momencie, gdy uczestnik gry stawał na kolejnych polach.

Godną uwagi rozrywką skierowaną do krakowskich żaków było również Mash Mashine – nowoczesne urządzenie muzyczne umożliwiające komponowanie autorskich utworów, które następnie uczestnicy mogli zapisać w formie mp3 i przesłać na maila.
Właściwie dopasowane do grupy docelowej atrakcje oraz ciekawe gadżety znacznie ułatwiły organizatorom przyciągnięcie uwagi studentów i zainteresowanie ich udziałem w Festiwalu Pracy JOBICON. W ramach akcji promocyjnej stoisko Pracuj.pl gościło kolejno na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Politechnice Krakowskiej, Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Uniwersytecie Ekonomicznym.

El Padre to wyspecjalizowana agencja zajmująca się organizacją szeroko pojętych działań eventowych. Ponadto spółka realizuje działania ambientowe oraz BTL-owe. Katalog usług agencji obejmuje m.in. wydarzenia firmowe, imprezy plenerowe, roadshows, wydarzenia specjalne, eventy PR-owe oraz produkcję materiałów promocyjnych. Wśród klientów El Padre znajdują się rozpoznawalne marki o zasięgu międzynarodowym, m.in. Canal+, L’Oréal Paris, Michelin, Adidas, Lexus, Sony czy BBC.