Transgourmet i Selgros Cash & Carry od ponad roku realizuje wszechstronne działania mające na celu pomoc branży gastronomicznej. Jednym z nich jest kontynuacja wsparcia marketingowego dla przedsiębiorców z branży horeca poprzez udostępnienie im przestrzeni handlowej w halach sieci oraz akcja promocyjna w gazetce Selgros.
W dniach 25-28 marca po raz kolejny w halach Selgros w całej Polsce, w strefie za kasami pojawią się specjalne stoiska wypełnione kulinarnymi przysmakami z lokalnych restauracji, w których klienci sieci będą mogli również zamówić catering na zbliżające się święta wielkanocne. Oferta kolejnych, blisko 100 lokali świadczących usługi na dowóz została zaprezentowana w specjalnej ulotce dołączonej do gazetki promocyjnej Selgros. Warto podkreślić, że znalazły się w niej także kody rabatowe na diety pudełkowe, firm cateringowych które codziennie zaopatrują się w Transgourmet Foodservice. Zasięg akcji jest bardzo duży – ulotka trafiła do ponad 600 000 klientów sieci.
Pierwsza edycja wydarzenia promująca restauratorów w halach sieci miała miejsce w grudniu ubiegłego roku. Akcja ta spotkała się z pozytywnym odbiorem zarówno wśród odwiedzających hale, jaki i wśród restauratorów, którzy mogli dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców, dlatego firma postanowiła kontynuować ją w 2021 r.
Transgourmet i Selgros wspierają swoich klientów m.in. oferując atrakcyjne warunki zakupów i elastyczne podejście do bieżących potrzeb restauratorów. Organizowane są także bezpłatne szkolenia on-line, we współpracy z ekspertami z Akademii Leona Koźmińskiego. Podczas szkoleń restauratorzy mogą dowiedzieć się m.in. jak komunikować się z klientami, gdy lokal jest zamknięty, czy jak w skuteczny sposób realizować zamówienia na wynos. Wszystkie materiały dostępne są na kanale YouTube Instytutu Kulinarnego Transgourmet.