[ANKIETA] #aktywujeventy – Jakie potrzeby, obawy czy plany mają  organizatorzy wydarzeń, meeting planerzy i przedsiębiorcy?

0
1501

Wszyscy tęsknimy za spotkaniami face-to-face. Rynek spotkań po okresie zamrożenia wychodzi z hibernacji nieśmiało, jeszcze niepewny, co go czeka. Obiekty stoją przed wieloma niewiadomymi. O ile jednak wiemy jak brzmią wytyczne co do organizacji wydarzeń, o tyle nie wiemy, czy lub kiedy nasi klienci będą gotowi do ponownej organizacji imprez. Zachęcamy do wypełnienia ankiety, która będzie dostępna do 24 lipca. 

Jakie potrzeby, obawy czy palny mają  organizatorzy wydarzeń, meeting planerzy i przedsiębiorcy? Na to pytanie ma odpowiedzieć ankieta realizowana w ramach ogólnopolskiej kampanii #aktywujeventy mobilizującej działania, dzięki którym rynek spotkań powróci niedługo w nowej formule i szybko osiągnie dobrą kondycję.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ!!!

Inicjatorem kampanii i pomysłodawcą ankiety jest Idea Profit, producent systemu Horeca Idea CRM dla MICE. W badanie zaangażowała się Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego. Patronat medialny sprawuje portal Horeca Business Club.

Badanie trwać będzie do 24.07.2020, a jego wynikiem będzie raport wskazujący kierunek działań dla hoteli i obiektów eventowych pod kątem przygotowania się do realizacji wydarzeń w nowej rzeczywistości.

Wyniki z ankiety opublikowane zostaną pod koniec lipca.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.