Aleksandra Poppel-Strzałkowska podsumowuje sezon wakacyjny Hotelu Szafir

0
1457
Fot.: Materiały prasowe

Sezon letni 2023 był pełen niespodzianek i wyzwań dla branży hotelarskiej. Zmienne warunki pogodowe, niepewność ekonomiczna i zmieniające się preferencje gości – to wszystko wpłynęło na funkcjonowanie obiektów turystycznych. Jak poradził sobie z tym Hotel Szafir w Jastrzębiej Górze? Aleksandra Poppel-Strzałkowska, dyrektorka sprzedaży, dzieli się swoimi spostrzeżeniami.

Pogoda nie była naszym sprzymierzeńcem, zwłaszcza w lipcu, kiedy deszcz i chłodne temperatury dominowały krajobraz. Sierpień przyniósł nieco ulgi, ale nadal były to trudne warunki dla branży turystycznej.

Mimo tych wyzwań, Aleksandra Poppel-Strzałkowska, Dyrektorka Sprzedaży Hotelu Szafir w Jastrzębiej Górze, z dumą podkreśla sukces minionego sezonu. „Mimo niesprzyjającej pogody i generalnie niższego obłożenia w regionie, dla naszego hotelu był to udany czas. Zdołaliśmy zwiększyć nasz obrót, ale wymagało to ogromnego wysiłku i zaangażowania całego zespołu sprzedażowego,” mówi Poppel-Strzałkowska.

Dyrektorka Sprzedaży zwraca uwagę na kilka kluczowych trendów z tego sezonu. „Goście decydowali się na rezerwacje w ostatniej chwili, często zaledwie kilka dni przed planowanym przyjazdem. Niemniej jednak, nasze obłożenie w lipcu wyniosło imponujące 92%, a w sierpniu 84%,” dodaje.

Aleksandra zauważa również, że „zdarzały się odwołania rezerwacji oraz prośby o przeniesienie na inne terminy. Dominowały krótkie pobyty, ze średnią długością wynoszącą 4-5 dni. Co ciekawe, średnia cena za dobę wynosiła 600 zł netto.”

Jeśli chodzi o gości hotelu, Poppel-Strzałkowska podkreśla: „Większość naszych gości stanowili Polacy, ale mieliśmy również przyjemność gościć obywateli z Czech, Niemiec oraz Wielkiej Brytanii.”

Biorąc pod uwagę trudne warunki pogodowe oraz ekonomiczne można powiedzieć, że miniony sezon był nas udany.” – dodaje.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.