AmRest przyspiesza ekspansję marki Burger King w Europie Centralnej

0
1541
Jeden z największych operatorów restauracyjnych w Europie oficjalnie ogłosił na swojej stronie internetowej podpisanie umów dotyczących planów rozwoju zarządzanej marki – Burger King. Ekspansja dotyczy pięciu krajów Starego Kontynentu: Polski, Słowacji, Czech, Rumunii i Bułgarii.

Celem operatora jest znaczne zwiększenie skali działalności w Europie Centralnej popularnych restauracji szybkiej obsługi, które są częścią portfela AmRestu od 2007 roku.

„Zawarcie umowy jest krokiem milowym w realizacji naszej strategii rozwoju sieci Burger King. Mamy jasną wizję dla marki i niezwykle cieszymy się z możliwości jakie to porozumienie stwarza dla naszego biznesu. W pełni wierzymy, iż ta inwestycja przyniesie ogromną wartość dla naszych klientów oraz kluczowych interesariuszy, jak również przyczyni się do wzmocnienia wiodącej pozycji AmRest w Europie Środkowo Wschodniej” – skomentował Alan Laughlin, Prezydent Burger King w AmRest.

AmRest Holdings SE to jedna z wiodących, publicznie notowanych spółek restauracyjnych na Starym Kontynencie. Aktualnie ma pod swoimi skrzydłami 40 restauracji Burger King w Polsce, 14 w Czechach, 2 na Słowacji i 1 w Bułgarii. Oprócz tego zarządza także innymi bardzo popularnymi sieciami gastronomicznymi, takimi jak KFC, Pizza Hut, Starbucks, La Tagiatella, Bacoa, Sushi Shop, Blue Frog oraz KABB. Łącznie AmRest kieruje działalnością 2000 restauracji w segmencie szybkiej obsługi oraz z obsługą kelnerską w 26 krajach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.