AmRest rozwija jedną ze swoich czołowych marek

0
1377
Spółka AmRest podpisała umowy dotyczące rozwoju firmy Burger King w pięciu krajach. Operator zamierza wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenie i zwiększyć popularność sieciowych restauracji.

Największy na Starym Kontynencie niezależny operator restauracyjny zarządza aktualnie 40 lokalami pod szyldem Burger King w Polsce, 14 w Czechach, 2 na Słowacji i 1 w Bułgarii. AmRest zamierza jednak w najbliższym czasie zwiększyć skalę działania sieci, która od 11 lat znajduje się w jego portfolio. Z tego powodu madrycka spółka parafowała umowy dotyczące ekspansji fastfoodowej marki w Polsce, Czechach, Rumunii, Bułgarii i na Słowacji.

„Zawarcie umowy jest krokiem milowym w realizacji naszej strategii rozwoju sieci Burger King. Mamy jasną wizję dla marki i niezwykle cieszymy się z możliwości, jakie to porozumienie stwarza dla naszego biznesu. W pełni wierzymy, iż ta inwestycja przyniesie ogromną wartość dla naszych klientów oraz kluczowych interesariuszy, jak również przyczyni się do wzmocnienia wiodącej pozycji AmRest w Europie Środkowo-Wschodniej” – tłumaczy Alan Laughlin, prezydent Burger King w AmRest.

AmRest prowadzi obecnie ponad 2000 restauracji w 26 krajach. Spółka prężnie rozwija swoją działalność w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, a także w Europie Zachodniej, Rosji, czy w Chinach.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.