Awangardowy trend w branży gastronomicznej

0
1287
Rośnie popularność restauracji, które otwierane są tylko na określony czas – kilka godzin, dni, tygodni czy miesięcy. Najnowszy trend w gastronomii zacznie dominować w przyszłym roku.

Tymczasowe lokale będą charakteryzować się stylem pop-art, który rozwinął się w pierwszej dekadzie XXI wieku, a w Polsce popularny jest od dwóch lat. Kierunek ten nie pojawił się jednak znikąd – jest następstwem klubów kolacyjnych z lat 60. Restauracje pop-up owocnie działają szczególnie w okresie wakacyjnym i są przeznaczone dla każdego, kto chętnie testuje nowe smaki.

Idealną lokalizacją dla „pop-upów” są miejsca wypoczynkowe, jak np. plaże. Takie destynacje kuszą bowiem turystów i zachęcają do spędzenia wolnego czasu pod gołym niebem.

„W ideę pop-up wpisują się jednorazowe i cykliczne projekty, które pozwolą zaproponować gościom restauracji stacjonarnej nowe dania, na przykład przygotowywane przez znanych kucharzy, którzy zawitają do danej restauracji gościnnie. Element nowości, oferty dostępnej „ekskluzywnie”, tylko przez chwilę, dla ograniczonej liczby gości, pozwoli restauratorom przełamać rutynę, zainteresować swoją ofertą nie tylko dotychczasowych, ale i nowych klientów. To z kolei bezpośrednio przełoży się na wzrost przychodów” – mówi Michał Orłowski, ekspert do spraw branży gastronomicznej w rozmowie z serwisem biznes.newseria.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.