Swoją karierę zawodową w branży hotelarskiej Jaszczyk-Celary realizuje od 2013 roku. Zaczynała jako MICE Coordinator w sieci Accor, następnie objęła stanowisko Sales Representative w Dworze Sieraków oraz MICE Sales Managera już w krakowskim Double Tree by Hilton & Convention Center. Od sierpnia 2015 roku pełni stanowiska menedżerskie zarówno w segmencie MICE, jak i Leisure. Z marką Hilton Garden Inn i balickim hotelem lotniskowym związana jest od lipca 2016 roku, gdzie odpowiadała głównie za rozwój segmentu MICE oraz budowanie relacji z klientami korporacyjnymi.
Pełniąc rolę Business Development Manager Anna Jaszczyk-Celary będzie odpowiadała m.in. za dalszy rozwój sprzedaży w obszarze MICE, Leisure, CORPO i charakterystyczny dla tego obiektu AirLines, efektywne zarządzanie profesjonalnym zespołem sprzedaży, opracowywanie i realizację budżetu oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wpływających na rozwój biznesu i wzrost wyników finansowych spółki Kraków Airport Hotel.
Anna Jaszczyk-Celary ukończyła „Turystykę i Rekreację” na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego ze specjalizacją w zarządzaniu w turystyce oraz studia podyplomowe „Handel i Zarządzanie Sprzedażą” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Posiada także certyfikat sieci Hilton “Hilton Garden Inn Sales Leader Programme”.