Bartłomiej Kaproń menedżerem ds. marketingu w Magnicity

0
526
Fot.: LinkedIn - Bartłomiej Koproń

Bartłomiej Kaproń objął stanowisko Menedżera ds. marketingu w Magnicity, międzynarodowej firmie specjalizującej się w zarządzaniu przestrzeniami na szczytach budynków. Magnicity to globalny lider w zarządzaniu przestrzeniami w wieżowcach na całym świecie, znany m.in. z takich lokalizacji jak Observatoire Paris Montparnasse w Paryżu, 360 CHICAGO w Stanach Zjednoczonych, Berliner Fernsehturm w Berlinie oraz Euromast w Rotterdamie. Warszawski projekt w Varso Tower jest pierwszym przedsięwzięciem Magnicity w Polsce.

Bartłomiej Kaproń objął nowe stanowisko w kwietniu 2025 roku. Jako Menedżer ds. marketingu będzie odpowiedzialny za strategię marketingową projektu w Warszawie oraz promocję nowej atrakcji turystycznej. Kaproń wcześniej pełnił funkcję Field Marketing Activation Managera w Radisson Hotel Group, gdzie zajmował się tworzeniem i realizacją strategii marketingowych, współpracą z influencerami i liderami opinii, a także organizacją wydarzeń medialnych.

Przed dołączeniem do Magnicity, Kaproń pracował również jako Cluster Marketing Executive oraz PR & Marketing Executive w Warsaw Marriott Hotel, zdobywając doświadczenie w zarządzaniu marką oraz promowaniu obiektów hotelowych w Polsce.

Magnicity, zarządzając przestrzeniami w prestiżowych budynkach, dostarcza wyjątkowych doświadczeń dzięki panoramicznym widokom i nowoczesnym przestrzeniom eventowym. Warszawski projekt w Varso Tower ma na celu stworzenie atrakcyjnej przestrzeni turystycznej i eventowej w samym sercu stolicy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.