B&B HOTELS: Nowa strategia na polski rynek

0
884
Fot.: Materiały prasowe B&B Hotels

Grupa B&B HOTELS, sieć hoteli o przystępnej cenie, zapowiedziała niedawno ambitną strategię rozwoju na polskim rynku. Celem jest umocnienie pozycji jako lider w segmencie value-for-money, co oznacza dostarczanie jakości za rozsądną cenę.

Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu w B&B HOTELS Polska, podkreśla, że Polska jest jednym z sześciu największych rynków Grupy B&B HOTELS w Europie, obok Francji, Niemiec, Włoch, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.

Strategia B&B HOTELS koncentruje się na rozbudowie sieci hoteli i ewolucji standardu obiektów. Wygląda na to, że liczba hoteli B&B HOTELS w Polsce znacznie wzrośnie w nadchodzących latach. Bilik wyjaśnia, że grupa planuje rozwijać się na podstawie długoterminowych umów najmu, koncentrując się na trzech głównych obszarach: przejęciach hoteli, konwersjach nieruchomości niehotelowych i nowych inwestycjach z deweloperami oraz inwestorami.

B&B HOTELS ma na celu aktywne uczestnictwo w kształtowaniu przyszłego krajobrazu polskich miast i zapewnienie oferty dla gości podróżujących w celach biznesowych lub wypoczynkowych. Firma jest otwarta na współpracę z partnerami z innych segmentów rynku nieruchomości, takimi jak centra handlowe lub inwestycje typu mixed-use, i poszukuje inwestorów zainteresowanych długoterminowym wynajmem nieruchomości.

W ramach swojej strategii rozwoju, B&B HOTELS planuje także wprowadzić nowe rodzaje pokoi, takie jak pokoje biznesowe i premium, a także rozszerzyć ofertę dostępną w lobby hoteli. Ma to obejmować dodatkowe produkty w sklepach B&B Shop, rozbudowaną ofertę gastronomiczną, a także możliwość wykorzystania powierzchni na spotkania biznesowe czy co-working.

W celu podniesienia standardu obsługi i komfortu gości, B&B HOTELS planuje również wdrożenie nowych technologii, takich jak platformy rezerwacyjno-marketingowe.

Aktualnie sieć B&B HOTELS liczy blisko 700 hoteli w Europie, a w Polsce posiada 11 obiektów, zlokalizowanych w strategicznych miejscach takich miast jak Poznań, Warszawa, Łódź, Wrocław, Kraków, Lublin, Katowice, Toruń, Nowy Targ i Rzeszów, a od maja 2023 roku również w Kielcach.

Te ambitne plany pokazują, że B&B HOTELS jest gotowe, by zdobyć polski rynek, oferując gościom, pracownikom i inwestorom smart choice – rozsądny wybór.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.