Grupa B&B HOTELS, po zatwierdzeniu nowej strategii dla Polski, intensywnie przechodzi do jej realizacji. Pierwszym krokiem na tej drodze jest wzmocnienie Działu Rozwoju, który teraz składa się z czworga specjalistów o wieloletnim doświadczeniu na rynku nieruchomości.
Od jakiegoś czasu sieć B&B HOTELS jasno sygnalizowała swoje ambitne plany rozwojowe w Polsce. Chce skoncentrować się na trzech głównych obszarach ekspansji: przejęciach hoteli, konwersjach nieruchomości niehotelowych oraz nowych inwestycjach z deweloperami i inwestorami.
Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu w B&B HOTELS Polska, podkreśla: „Zgodnie z opublikowaną strategią dla Polski i nakreślonymi w niej celami biznesowymi, postanowiliśmy wzmocnić nasze struktury, modelując na nowo Dział Rozwoju. Naszym głównym założeniem jest ekspansja na terenie całego kraju, dlatego podzieliliśmy nasz zespół ekspercki na trzy regiony – Centrum, Północ i Południe.”
Nowy podział Działu Rozwoju obejmuje:
Centrum (woj. mazowieckie, podlaskie, lubelskie, świętokrzyskie, łódzkie, wielkopolskie) – odpowiadają za ten obszar Justyna Szwenger-Łukasiewicz, Development Director oraz Laura Kunicka, Senior Development Manager. Szwenger-Łukasiewicz ma 20-letnie doświadczenie w branży nieruchomości i hotelarskiej, natomiast Kunicka to doświadczona menedżerka z 16-letnim stażem w sektorze.
Południe (woj. podkarpackie, małopolskie, śląskie, opolskie, dolnośląskie, południowa część woj. lubuskiego) – tym obszarem zajmuje się Łukasz Bracki, Regional Head of Development. Bracki posiada wieloletnie doświadczenie w ekspansji sieci FMCG i realizacji różnego rodzaju projektów.
Północ (woj. pomorskie, zachodniopomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, północna część woj. lubuskiego) – regionem tym kieruje Maciej Kandybowicz, Regional Head of Development. Kandybowicz ma 16 lat doświadczenia w branży nieruchomości.
„Tworzą go najwyższej klasy specjaliści wywodzący się z różnych branż – rynku biurowego, hotelowego i komercyjnego. Jest to bardzo twórcze i synergiczne połączenie, sprzyjające wymianie doświadczeń, rozwiązań i kontaktów. Jestem przekonany, że team w składzie Laura Kunicka, Justyna Szwenger-Łukasiewicz, Łukasz Bracki i Maciej Kandybowicz wesprze naszą markę w zdobyciu pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money” – dodaje Jakub Bilik.