Kampania „Big THING” jest realizowana w mediach społecznościowych i adresowana do kilku grup docelowych – przede wszystkim rodzin z dziećmi, klientów biznesowych czy grup zorganizowanych, ale także klientów indywidualnych podróżujących w gronie kilku osób.
„Najmniejsze pokoje w ramach naszego hotelu mają powierzchnię 20 mkw. W swojej ofercie posiadamy także pokoje o powierzchni 24 i 25 mkw., a także apartamenty dwupokojowe o powierzchni 32 mkw. To bardzo duży atut dla wielu naszych klientów, dlatego zdecydowaliśmy się go bardziej wyeksponować. Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi, które czują się dużo bardziej komfortowo w tego typu przestrzeniach. Z myślą o tej grupie docelowej organizujemy także animacje dla najmłodszych, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci” – mówi Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.
To już kolejne innowacyjne przedsięwzięcie reklamowo-marketingowe tego nadmorskiego obiektu. W lipcu 2017, w ramach kampanii pod szyldem „It’s just us – Number One Team”, przybliżano z kolei sylwetki pracowników podczas wykonywania przez nich codziennych obowiązków. Wówczas w mediach społecznościowych zamieszczano nieco humorystyczne fotografie hotelowego personelu – m.in. recepcjonistek, dyrektorów czy kelnerów, a celem kampanii było ukazanie „ludzkiej twarzy hotelu”.