Blue Marine w Mielnie – połowa gości już płaci bonem turystycznym

0
1253

Pierwsze dwa dni działania Polskiego Bonu Turystycznego za nami. Czy turyści już korzystają z tej formy płatności za wypoczynek? Okazuje się że tak. I to bardzo chętnie. W Blue Marine Mielno aż 45 proc. gości przez 2 dni działania programu zapłaciło za nocleg bonem. Pierwszy klient z bonem stawił się w recepcji już o 8.00 rano w sobotę, zaledwie kilka godzin po uruchomieniu systemu w ZUS.

Bon turystyczny dla rodzin oficjalnie ruszył w systemie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) o 3.00 rano w dniu 1 sierpnia. W momencie jego uruchomienia, według danych Polskiej Organizacji Turystycznej, w systemie zarejestrowało się ponad 7.500 podmiotów świadczących usługi hotelarskie i imprezy turystyczne. I zdaje się, że całkiem sporo rodzin czekało na to, by szybko uruchomić płatność na noclegi właśnie pieniędzmi z publicznego programu.

– Od początku pandemii wprowadzamy różnego rodzaju rozwiązania informatyczne, by zwiększyć bezpieczeństwo gości, m.in. zdalne meldowanie się oraz aplikację dotyczącą zamawiania i odbioru jedzenia do pokoju. Byliśmy więc technicznie i organizacyjnie przygotowani również na obsługę bonu turystycznego, w momencie kiedy system ruszy. Jako obiekt nakierowany głównie na pobyty rodzinne wiedzieliśmy, że nasi goście będą chętnie korzystać z tej formy dofinansowania pobytów, ale skala płatności już pierwszego dnia funkcjonowania programu nieco nas zaskoczyła – informuje Maciej Szatkowski, prezes Spółdzielni Blue Marine Mielno.

Według analizy w ciągu pierwszych dwóch dni działania bonu w Blue Marine Mielno aż 45 proc. gości opłacających swój wakacyjny pobyt zapłaciło bonem turystycznym. W sumie na kwotę blisko 64,5 tys. zł (65 bonów na 145 meldunków). Zarządzający nie wykluczają, że może to być efekt, tego iż sami mocno wsparli promocję bonu w komunikacji z gośćmi.

Obsługę bonu szeroko opisano na stronie www obiektu https://www.bluemarine.pl/bon-turystyczny/, ale też w mailach potwierdzających zdalny meldunek w obiekcie, a także w czasie rozmów telefonicznych z turystami planującymi przyjazd do Mielna.

Jesienią i zimą za bon będzie dłuższy wypoczynek

Są tacy, którzy płacą już dziś. Ale są też turyści, którzy czekają na wykorzystanie bonu po sezonie. To rodziny z mniejszymi dziećmi, które nie chodzą jeszcze do szkoły.

– To głównie nasi goście, którzy przyjeżdżają do Blue Marinie Mielno po zakończeniu sezonu. Nie są zobligowani terminami wakacji, a jednocześnie cenią sobie wypoczynek kiedy jest mniej turystów, a powietrze przesycone jodem i innymi mikroelementami zbawiennie wpływa na nasz układ odpornościowy. Jak mówią „trzymają” bon na jesień i zimę. Realnie w tej samej kwocie wsparcia będą mogli dłużej wypocząć – wyjaśnia Maciej Szatkowski.

Ceny noclegów po sezonie nad Bałtykiem są niższe średnio o ok. 30-50%. Więc kwota wsparcia – przykładowo 1.000 zł na dwójkę dzieci – może oznaczać wypoczynek w drugiej połowie września lub w październiku dłuższy nawet o 3-4 dni.

Blue Marine zlokalizowany jest w spokojnej części Mielna – Unieściu, 10 m od plaży, a jednocześnie nad jeziorem Jamno. W sumie dysponuje 227 pokojami i apartamentami oraz szerokim zapleczem dodatkowych przestrzeni, m.in. 3 sale restauracyjne, lobby bar i kawiarnia, kryty basen, sauna, 3 strefy zabaw dla dzieci.

Źródło: Mat. Prasowe

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.