W ciągu minionych dwóch lat firma Business Speed Dating Poland zorganizowała 9 branżowych konferencji biznesowych. W maju 2017 roku zadebiutowała z konferencją dla branży hotelarskiej, a miesiąc później przygotowała pierwszy Gastro Meeting. Po niecałym roku zorganizowała natomiast premierową w Polsce konferencję z formułą Beauty Speed Dating, która poszerzyła działalność firmy o nową branżę – urodową.
Od tego czasu firma prężnie się rozwijała, czego najlepszym dowodem ostatnia edycja Hotel Meeting Businesswoman Edition, która obfitowała w wiele rekordów. Zarejestrowanych zostało ponad 400 uczestników, zaprezentowało się ponad 40 dostawców, ponad 60 kupców wzięło udział w błyskawicznych spotkaniach biznesowych, których finalnie odbyło się ponad 1800. Tym samym październikowa konferencja okazała się największym wydarzeniem w naszym kraju z formułą Business Speed Dating oraz najbardziej rozbudowaną częścią wystawienniczą tego typu.
Celem Business Speed Dating Poland jest nie tylko integrowanie ludzi, ale też dostarczanie ważnych informacji ze świata HoReCa, Travel & MICE. Naturalnym krokiem było więc utworzenie w marcu 2018 roku tematycznego serwisu internetowego www.horecabc.pl. W ciągu 10 miesięcy funkcjonowania portalu opublikowanych zostało blisko 1300 artykułów, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem. Także facebookowy fanpage Horeca Business Club notuje bardzo duże zasięgi, co potwierdza już 1900 polubień (liczba ta stale rośnie!). Dla najbardziej zaangażowanych czytelników istnieje możliwość dołączenia do grupy dyskusyjnej, w której znajduje się już ok. 650 osób. To właśnie im w pierwszej kolejności wyświetlają się najnowsze artykuły i podcasty publikowane na portalu. Dla tych, którzy lubią mieć wyselekcjonowane najważniejsze informacje w jednym miejscu, przygotowano Newsletter, do którego można zapisać się w dowolnym momencie za pomocą formularza.
Ogromnym wzbogaceniem oferty medialnej było stworzenie w październiku ubiegłego roku pierwszego na świecie radia dla branży HoReCa, które prowadzone jest przez Rafała Krzyckiego. Na przestrzeni kwartału powstało blisko 70 odcinków o różnorodnej tematyce (m.in. revenue management, marketing, podatki, prawo, inwestycje, czy zarządzanie personelem), tak aby każdy słuchacz znalazł coś interesującego. Audycje Horeca Radio dotarły już do 5000 osób i publikowane są codziennie w dni robocze.
Ale to jeszcze nie wszystko, wszak Business Speed Dating Poland ciągle się rozwija. Już w najbliższych tygodniach ogłoszone zostaną innowacyjne projekty, zatem zachęcamy do uważnego śledzenia portalu Horeca Business Club!
W ciągu tych intensywnych 2 lat zespół BSD Poland znalazł oczywiście czas także na to, aby pomóc ludziom w potrzebie. Wśród najważniejszych akcji należy wymienić dwukrotny udział w aukcjach organizowanych na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, finansowe wsparcie leczenia ciężko chorej żony mistrza kulinarnego Michała Bałazego oraz nagłośnienie charytatywnej inicjatywy krakowskich hoteli działających dla podopiecznych domów dziecka.
Business Speed Dating Poland to firma, która działa ponad podziałami, dzięki czemu udało jej się nawiązać współpracę z podmiotami, które na pierwszy rzut oka wydają się konkurencją. Bez zaangażowanego i zdeterminowanego zespołu nie osiągnęłaby jednak tak wiele. Na fotelu prezesa zasiada Rafał Krzycki, który jest również polskim inicjatorem formuły błyskawicznych randek biznesowych – Business Speed Dating. BSD Poland nie istniałby też bez Tomasza Witeckego i Dawida Miedziochy, którzy odpowiadają za rozwój biznesu i sprzedaż, Mateusza Śwista, który koordynuje działalność portalu, a także współpracowników, którzy pomagają w tworzeniu treści umieszczanych na stronie internetowej. Podziękowania należą się również Agnieszce Lewandowskiej, która odpowiadała za relacje z kupcami i pomagała w rozwoju firmy.
Z okazji 2. rocznicy działalności firma Business Speed Dating Poland pragnie serdecznie podziękować uczestnikom konferencji, dostawcom, kupcom oraz czytelnikom portalu Horeca BC i słuchaczom Horeca Radio. Szczególne wyrazy wdzięczności należą się natomiast tym osobom, które w wyjątkowy sposób przyczyniły się do rozwoju BSD Poland.
Elżbieta Nitsze, Dyrektor Generalna, Airport Hotel Okęcie
Maciej Straus, Dyrektor Generany, Hotel Afrodyta Business & Spa
Ireneusz Węgłowski, Wiceprezes Zarządu Orbis S.A. oraz Prezes IGHP
Paweł Lewtak, Dyrektor Generalny, Członek Zarządu, Hotel Polonia Palace
Krzysztof Jędrocha, Prezes, Harmony Polish Hotels
Rafał Pasenik, trener biznesu HoReCa, H&R System
Anna Wykurz, CEO, We Do. Media Group
Jarosław Walczyk, Prezes, Klub Szefów Kuchni
Katarzyna Selenta, właścicielka Kulinarisk
Sylwia Stachyra, szef kuchni, Zwyciężczyni Top Chef
Przemysław Szymankiewicz, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, Winterhalter
Robert Tokarz, CBD Manager CE North, Procter&Gamble Professional
Maciej Wroński, General Manager, Rational
Damian Rdzanek, Dyrektor ds. Klientów Kluczowych, Rational
Ireneusz Robaczyński, Dyrektor Dywizji Food, Henry Kruse
Monika Regulska, kierownik marketingu, Trias Avi
Filip Ziółek, Dyrektor ds. HoReCa, Dobra Forma
Marcin Olszewski, Prezes Zarządu, Alva
Paweł Klimas, Metro Plast, Właściciel
Adrianna Sapińska, Mlekovita, Dyrektor Marketingu
Urszula Stryjek, Prezes Zarządu, Best Coffee Systems
Dziękujemy, że jesteście z nami!