Certyfikaty Polskiej Organizacji Turystycznej rozdane po raz szesnasty

0
1192
Pod koniec ubiegłego miesiąca Polska Organizacja Turystyczna przyznała doroczne certyfikaty nazywane „Oscarami Branży Turystycznej”. Podkreślają one wyjątkowość danego miejsca, z kolei dla turystów stanowią oznakę gwarancji jakości.

Polska Organizacja Turystyczna, we współpracy z regionalnymi organizacjami turystycznymi, już po raz szesnasty podjęła się zorganizowania konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT. Jego celem jest wpływanie na podniesienie jakości i konkurencyjności krajowej oferty turystycznej. Tegoroczna edycja po raz pierwszy wyłoniła laureatów w czterech kategoriach:

  • Certyfikaty POT – przyznawane przez Kapitułę, obejmują 10 laureatów;
  • Złoty Certyfikat POT – może go uzyskać jedynie produkt nagrodzony już we wcześniejszych edycjach zwykłym certyfikatem POT, przy czym pod uwagę brane są produkty wyróżnione minimum 3 lata temu;
  • Certyfikat Internautów – przyznawany na podstawie wyników głosowania przeprowadzonego wśród Internautów;
  • Certyfikat Specjalny – nowość w dotychczasowym zestawieniu; w tej kategorii wyróżniony może zostać produkt nowy, nieznany, istniejący na rynku nie dłużej niż 2 lata.

Uroczysta gala wieńcząca Konkurs odbyła się 26 listopada w stołecznym hotelu Renaissance Warsaw Airport. Poniżej lista zwycięzców w poszczególnych kategoriach.

Certyfikaty POT 2018:

Centrum Edukacji Ekologicznej Hydropolis
Hewelianum
Kompleks Sztolnia Królowa Luiza
Lawendowa Osada i Zagroda Edukacyjna Lawendowej Osady
Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
Ski-Raft Spływy Pontonowe Bardo
Spływ przełomem Dunajca
Stare Kino Cinema Residence
Zamek Moszna

Złoty Certyfikat POT 2018: Muzeum Powstania Warszawskiego

Certyfikat Internautów: Frontem do Wolności. Łabiszyńskie Spotkania z Historią

Certyfikat Specjalny: Muzeum Mleka w Grajewie

Dodatkowo Kapituła przyznała wyróżnienie festiwalowi „Ster na Bydgoszcz”.

„Cieszę, że z roku na rok poziom zgłoszeń jest coraz wyższy i mamy coraz więcej do zaoferowania zarówno turystom krajowym, jak i odwiedzającym nasz kraj gościom zza granicy. Konkurs, poza promocją nagrodzonych atrakcji, jest także formą docenienia ciężkiej pracy pasjonatów, którzy je tworzą” – powiedział podczas gali Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki.

Warto zaznaczyć, że wszystkie produkty turystyczne, które zdobędą certyfikat – wydarzenie cykliczne, pakiet usług turystycznych / impreza turystyczna, obiekt, szlak, czy miejsce / obszar – zostają objęte programem promocyjnym Polskiej Organizacji Turystycznej. Zdobywca Złotego Certyfikatu wygrywa natomiast kampanię promocyjną o wartości 150 tys. zł realizowaną przez POT.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.