CFI Hotels Group z nową dyrektor marketingu i PR

0
1303

CFI Hotels Group to 17 obiektów hotelowych i hoteli oferujących bogatą ofertę biznesową i wypoczynkową oraz 6 stylowych restauracji. Grupa wciąż poszerza swoją ofertę –  już w marcu planowane jest otwarcie nowego obiektu w Łodzi. W związku z tak dynamicznym rozwojem, ogólnopolski dział sprzedaży został wzmocniony o dyrektora ds. marketingu i Public Relations. Stanowisko to objęła Anna Bukato, której zadaniem jest opracowanie strategii marketingowej, a następnie realizacja zaplanowanych działań dla wszystkich obiektów wchodzących w skład grupy.

CFI Hotels Group to aktualnie 23 obiekty zlokalizowane w centrach miast i najbardziej urokliwych zakątkach Polski, dlatego stanowią ważny punkt na turystycznej, kulinarnej oraz, za sprawą rozbudowanego zaplecza konferencyjnego, biznesowej mapie Polski.

Naszą propozycję kierujemy do bardzo zróżnicowanej grupy docelowej, a to wymaga wielotorowej komunikacji dopasowanej do realiów dzisiejszego konsumenta – Gościa świadomego, wymagającego i poszukującego rozwiązań odpowiadających na bardzo konkretnie zdefiniowane potrzeby. Dlatego zdecydowaliśmy się na powiększenie działu sprzedaży i wyodrębnienie samodzielnego stanowiska dyrektora marketingu
i PR, który zaopiekuje się naszymi obiektami i zajmie się budowaniem świadomości marki grupy –
informuje Agnieszka Graczyk, dyrektor zarządzająca CFI Hotels Group.

Nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR z początkiem lutego objęła Anna Bukato. Prócz nadrzędnego celu budowania świadomości marki CFI Hotels Group, odpowiada za koordynację projektów z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej oraz utrzymywanie stałego kontaktu z mediami i partnerami biznesowymi. Będzie również wsparciem w zakresie generowania treści publikowanych na stronach internetowych, w portalach branżowych, mediach społecznościowych i materiałach informacyjnych dedykowanych poszczególnym obiektom.

Anna Bukato w branży marketingowej pracuje od 18 lat. Przed dołączeniem do zespołu CFI Hotels Group przez dwa lata była kierownikiem centralnego biura marketingu Hoteli Warszawskich „Syrena”. Wcześniej przez 4 lata pracowała w brand experience agency Plej. Najpierw jako business development manager, następnie marketing & PR director. Swoje doświadczenie zdobywała także na stanowiskach związanych z pozyskiwaniem biznesu oraz event marketingiem i PR, pracując w agencjach Prowokator, After Hours i Event Public Relations. Od 2017 roku prowadzi autorskie szkolenie „Event marketing w strategii firmy i skuteczna komunikacja wydarzeń” w Event Manager Training Group. Ukończyła psychologię społeczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.

W skład CFI Hotels Group wchodzą: Król Kazimierz Hotel & SPA, Masuria Hotel & SPA, Warsaw Plaza Hotel, Falenty Biznes i Wypoczynek, Best Western Premier Kraków, Best Western Efekt Express, Grand Royal Hotel w Poznaniu, sieć obiektów hotelowych Boutique Hotel’s w Łodzi, Sosnowcu, Bytomiu i we Wrocławiu, Citi Hotel’s Wrocław i Art Hotel’s Sosnowiec oraz restauracje Farina Bianco, Wall Street BBQ, TABU Sushi and Modern Cuisne, NOTO Sushi, Gęsi Puch w Łodzi i warszawska
U kucharzy w Arsenale.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.