Chefs Culinar przejmuje 51% udziałów w Ladros

0
1136
Fot.: Materiały prasowe Chefs Culinar

Chefs Culinar, dystrybutor produktów spożywczych i niespożywczych do sektora HoReCa, podpisał umowę przedwstępną na zakup 51% udziałów w polskiej firmie Ladros, która jest producentem i dystrybutorem produktów mięsnych. Umowa ma na celu wzmocnienie portfolio oferowanych produktów w zakresie surowego, przetworzonego mięsa.

Chefs Culinar, który działa na rynku polskim od 2012 r., koncentruje się wyłącznie na food serwisie i stale rozszerza pole swojej działalności. Firma posiada najnowocześniejsze centrum dystrybucji dla gastronomii w Polsce, zlokalizowane w Wiskitkach koło Warszawy, skąd dostarczane są produkty do restauracji, hoteli, cateringów i punktów zbiorowego żywienia poprzez punkty przeładunkowe zlokalizowane w kluczowych polskich miastach.

Ladros to marka działająca głównie w południowo-wschodniej i centralnej Polsce, założona przez Adama Lewczyka w 2009 r. Firma specjalizuje się w rozbiórce mięsa wieprzowego i drobiowego, produkcji surowych wyrobów mięsnych oraz konfekcjonowaniu mięsa i wędlin, z najwyższej jakości polskiego surowca. Zakład rozbioru i konfekcjonowania mięsa firmy znajduje się w Łuszczowie Drugim w okolicach Lublina.

Finalizacja transakcji nastąpi po uzyskaniu zgody UOKiK. Lucyna Roszkiewicz, Prezes Zarządu Chefs Culinar, komentuje inwestycję: „To idealne dopełnienie szeregu naszych dotychczasowych inwestycji w Polsce i jeden z kluczowych elementów rozwoju w najbliższych latach. Wraz z założycielem Ladros, Adamem Lewczykiem, planujemy rozbudowę zakładu oraz dynamiczny wzrost skali działalności. Mimo, że Chefs Culinar objął większościowy pakiet udziałów operacyjne zarządzanie spółką pozostanie w rękach dotychczasowego zarządu i managerów.”

Adam Lewczyk, Prezes Zarządu Ladros, dodaje: „Ścisła współpraca z grupą Chefs Culinar pozwoli nam zrealizować nasze plany i dalej specjalizować się w zakresie asortymentu świeżego mięsa i jego konfekcjonowania. W naszych wspólnych planach jest między innymi rozbudowa zakładu w Łuszczowie Drugim, co pozwoli na zwiększenie możliwości produkcyjnych.”

Połączenie ogólnokrajowego zasięgu dystrybucji Chefs Culinar z silnymi kompetencjami Ladros w rozbiorze, krojeniu i konfekcjonowaniu świeżego mięsa pozwoli klientom z branży gastronomicznej na dostęp do najwyższej jakości produktów mięsnych oraz pełnej gamy produktowej w całym kraju. Firma będzie kontynuować swoją działalność pod aktualnym hasłem Ladros „100% mięsa w mięsie”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.