Co zyskują uczestnicy Hotel Super Heroes?

0
1360

Akcja Hotel Super Heroes dobiega końca i już za chwilę, bo w dniach 8-10 czerwca w pięknych okolicznościach przyrody hotelarze będą mogli cieszyć się przysłowiową wisienką na torcie całej akcji.

Wielki Finał akcji Hotel Super Heroes, to trzydniowa impreza mająca na celu integrację środowiska hotelarskiego. Na SUPERBOHATERÓW czekają miedzy innymi zawody sportowe, wystąpienia inspiracyjne jak również czas na wypoczynek. W trakcie imprezy finałowej zostanie ogłoszona suma zebranej kwoty ze wszystkich cegiełek, czek zaś odbierze przedstawiciel fundacji SOS Wioski Dziecięce.

W Finale Hotel Super Heroes wezmą udział właściciele i osoby pracujące w hotelach na terenie Polski, które zajmują stanowisko członka zarządu, dyrektora generalnego, zastępcy dyrektora generalnego, dyrektora operacyjnego, dyrektora ds. sprzedaży i marketingu lub managera hotelu.

Uczestnicy akcji, niecierpliwie czekają na Wielki Finał i nie szczędzą pokrzepiających słów w kierunku jej idei i realizacji.

Czy jest to ich pierwsza taka akcja czy może już wcześniej, jako hotel brali udział w charytatywnych inicjatywach?

Jako pierwszą, dzielimy się odpowiedzią Elżbiety Nitsze – Dyrektor Generalnej z Airport Hotel Okęcie. Niech działania tego hotelu, posłużą nam za wzór:

„Nasze działania to między innymi:

– Współpraca z Wioskami Dziecięcymi. 3 lata przyjmujemy dzieci na tygodniowy pobyt przyuczający do zawodu. Śpią i jedzą w hotelu wraz z opiekunem na koszt hotelu. Zajęcia i spotkania z naszymi najlepszymi fachowcami.

– Od dwóch lat na Boże Narodzenie i Wielkanoc zawozimy catering dla grupy 100 bezdomnych dla Kamiliańskiej Misji Pomocy Społecznej Ojcowie Kamilianie.

– Prowadzimy bezpłatne warsztaty dla młodzieży ze szkoły ZSGH na Ul. Okopowej, jako szkolenie doskonalące „Perfekcyjny sprzedawca i recepcjonista w hotelu”. Zajęcia i spotkania z naszymi najlepszymi fachowcami.

 – Zbiórka kluczy dla „Kliniki budzik”.

Jako organizatorzy jesteśmy zaszczyceni, że w akcji biorą ludzie, którzy, na co dzień robią tyle dobrego. Wielki Finał akcji, stworzy przestrzeń do spotkania i poznania ludzi wielkiego serca.

Nie musieliśmy się wysilać, żeby móc teraz przedstawić kolejne ujmujące przykłady charytatywnych działań realizowanych przez obiekty. Zastępca Dyrektora Hotelu Centuria – Ewa Słodczyk skwapliwie opisała nam działania swojego hotelu:

„Wraz z zespołem i właścicielami Hotelu Centuria Wellness&SPA staramy się włączać w różne akcje charytatywne. Zarówno te, które dotyczą potrzebujących ludzi jak i te, które organizowane są dla zwierząt potrzebujących pomocy. Sami przygarnęliśmy do siebie 2 czworonogi ze schroniska, które skradły serca i nasze i naszych Gości. Nasze pieski (Miśka i Misiek to niesamowite pieszczochy, dają radość małym i dużym, prowadzą na spacery i dbają aby Goście odnaleźli w leśnych ostępach drogę powrotną. Corocznie wspieramy również WOŚP, przekazujemy również vouchery na różne licytacje pomocowe, organizujemy zbiórki wśród pracowników. Zimą prowadziliśmy zbiórkę na opał dla potrzebującego mieszkańca naszej miejscowości, przekazaliśmy również świąteczne wiktuały.  Bez wahania przystąpiliśmy również do akcji wspierającej zbiórkę pieniędzy na operację dla synka naszego kolegi z sąsiedniego hotelu”.

Kiedy czytamy udzielone przez uczestników akcji odpowiedzi, nasze serca rosną, jesteśmy pełni podziwu i rozpiera nas energia do działania. Cieszymy się, że wśród hotelarzy są ludzie odpowiedzialni społecznie, czyniący dobro i budujący swoją postawą coraz lepszy wizerunek branży. Pomagać możemy na wiele sposobów, czasami nawet niewielkie działania z naszej strony mogą być wielkim wsparciem dla potrzebujących. Przykład Hotelu Centuria Wellnes&Spa, pokazuje, jak dobro wraca także, gdy wspieramy zwierzęta, przygarniając psa możemy zyskać niezwykłego pomocnika.

Kolejnym uczestnikiem, który zechciał odpowiedzieć na nasze pytania, jest przedstawiciel Hotelu AG  Rafał Abramczyk –  Chief Executive Officer. Odpowiedzi Rafała Abramczyka były zwięzłe, ale niosły mocny przekaz. Zapytany o ideę akcji, odpowiedział krótko, absolutna bomba i zapewnił o działaniach charytatywnych swojego obiektu:

„Angażujemy się w wiele innych akcji charytatywnych zarówno grupowo jak i indywidualnie”.

Nie zdołamy tu przytoczyć wszystkich otrzymanych odpowiedzi, za wszystkie jednak jesteśmy bardzo wdzięczni. Ostatnie słowa pozostawiamy Jolancie Kordowskiej z Hotelu Narvil Conference & Spa, Specjalistce ds. Konferencji i Bankietów:

„Hotel Narvil**** w którym pracuję wspiera różne akcje, organizacje. Nie zawsze są to tematy nagłaśniane, nie zawsze wielkie w rozumieniu medialnym, bo czy o to tylko chodzi? Myślę, że nie. Osobiście też jestem aktywna. Kilka zbiórek zorganizowałam sama i gorąco polecam wszystkim takie działania, zwłaszcza te „dokonane” z dala od reflektorów i ludzkich oczu, bo dają największą satysfakcję. To są jedyne ślady trwale po nas pozostawione – pamięć i wdzięczność serc tych ludzi, którym pomóc się udało choćby w najmniejszym stopniu. Dlatego jeszcze raz gratuluję pomysłu, jakim jest Hotel Super Heroes. Mam nadzieję, że wszyscy Ci, którzy jeszcze się nie zdecydowali, zrobią to już wkrótce bo naprawdę warto!”.

Zarejestruj się już dziś

 


 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.