Firma Customer Alliance, założona w 2009 roku w Berlinie, obsługuje tysiące niezależnych obiektów oraz sieci hoteli na całym świecie. Zespół złożony z ponad 90 osób stale wspiera swoich klientów w poprawianiu reputacji w sieci i zwiększaniu przychodów. Dzięki jednemu narzędziu obiekty mogą zbierać, rozpowszechniać i analizować opinie gości pozostawiane w Internecie, a jednocześnie w łatwy sposób analizować wydajność swojego hotelu. Hotele mogą teraz lepiej rozumieć swoich gości, a przy tym zwiększać przychody.
Chcąc wspierać rozwój branży, firma Customer Alliance zdecydowała się zostać sponsorem głównym konferencji Hotel Meeting Businesswoman Edition, która odbędzie się 22 października w DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Przedstawicieli firm, które również chciałyby w ten sposób promować swoją markę, zachęcamy do kontaktu drogą mailową oraz poprzez formularz.
Wśród dumnych patronów jesiennej edycji konferencji znajduje się również portal Horeca Business Club. Już teraz zapraszamy do udziału wszystkich przedstawicieli branży hotelarskiej. Rejestracji można dokonywać za pomocą platformy Evenea.
Więcej szczegółów na temat Hotel Meeting Businesswoman Edition, w tym program konferencji, znajdą Państwo na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia.