Czas na nową wersję systemu Gastro!

0
1097
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Program GASTRO to najpopularniejszy system gastronomiczny na rynku, który jest oparty na ponad 20-letnim doświadczeniu firmy LSI Software. To kompleksowe rozwiązanie składające się z wielu narzędzi wspierających pracę personelu na wszystkich etapach przygotowania potraw, obsługi Gości i zarządzania biznesem.

Pomimo, że z systemu Gastro korzysta już 18.000 restauracji w Polsce, to jest on nieustannie rozwijany o nowe funkcjonalności. W związku z tym, w jego najnowszej wersji znajdują się opcje, które jeszcze bardziej usprawnią pracę restauracji – zarówno tych pojedynczych, jak i sieci lokali. W jaki sposób? Zapraszamy do lektury artykułu!

Zwiększaj zysk dzięki promocjom
Jedną z opcji dostępnych w systemie Gastro jest moduł promocji, który umożliwia managerowi stworzenie dowolnego rabatu (np. na artykuł, wartość zamówienia czy też na liczbę osób) za pomocą kilku kliknięć. W najnowszej wersji systemu moduł promocji jest jeszcze bardziej funkcjonalny. Poza tym, że tak jak dotychczas Goście lokalu mogą korzystać z rabatu na całe zamówienie lub na kolejne, określone produkty, to możliwe będzie także generowanie dla nich kuponów promocyjnych do zrealizowania w przyszłości. Dzięki tej funkcji można stworzyć indywidualny program lojalnościowy, który będzie zachęcać Gości do kolejnej wizyty w restauracji. To doskonała opcja zarówno dla małych lokali, jak i sieci restauracji, ponieważ powracający, lojalni klienci to świetny sposób na zwiększenie zysków.

Co więcej, ogromną zaletą modułu promocji w nowej wersji jest fakt, że wszystkie warunki tj. wysokość rabatu (kwotową bądź procentową), termin ważności takiego kuponu lub warunki jego wykorzystania (do całego rachunku lub tylko do określonych produktów) można z łatwością zdefiniować w Gastro Szefie.

Konfiguruj, testuj, oszczędzaj czas

W najnowszej wersji systemu Gastro znajduje się też świetna funkcjonalność − możliwość wygodnej konfiguracji drukarki zamówień oraz drukarki fiskalnej bezpośrednio na terminalu. To duże ułatwienie, ponieważ nie trzeba już uruchamiać Gastro Szefa − funkcje te są dostępne w menu głównym POS. Dodatkowo, aby zyskać pewność, że operacja się powiodła, można samodzielnie przetestować wybraną konfigurację. To ogromna korzyść dla managerów obsługujących Gastro Szef. Pozwala im to oszczędzać czas i skupiać się na wymagających zadaniach, których jak wiadomo – w gastronomii nigdy nie brakuje.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Błyskawicznie przeprowadzaj inwentaryzację
Innym ulepszeniem, które można znaleźć najnowszej wersji systemu Gastro jest rozwinięta aplikacja ICS, która sprawi, że przeprowadzanie inwentaryzacji będzie jeszcze łatwiejsze i szybsze niż dotychczas. Teraz można odczytywać wartości nie tylko z jednej, ale z wielu wag. Przypomnijmy, że do tej pory aplikacja łączyła się tylko z jedną z nich. W nowej wersji oprogramowania, po wcześniejszym odpowiednim zdefiniowaniu, użytkownik będzie mógł wybierać, z której wagi chce pobrać dane. Dzięki temu inwentaryzacja (np. alkoholi), będzie trwać jeszcze krócej niż dotychczas i nie będzie wymagała zaangażowania wielu pracowników.

Wygodnie odbieraj dostawy
Restauratorzy posiadający najnowszą wersję systemu Gastro mogą się też cieszyć opcją, która umożliwia jeszcze wygodniejsze przyjmowanie dostaw – rozszerzono je o wybór kontrahenta, wprowadzenie numer faktury/WZ-ki oraz numeru wewnętrznego. Możliwe jest także grupowanie pozycji po kodach kresowych, a także dodawanie produktu przez powiadomienie – do kartoteki produktu można go dodać poprzez wprowadzenie nazwy, kodu kreskowego czy też zrobienie zdjęcia.

Co więcej, dane te automatycznie zostaną przesłane na wskazany adres mailowy, czyli do osoby opiekującej się kartoteką produktów w Gastro Szef (lub Gastro Centrala w przypadku sieci obiektów). Jest to kolejne usprawnienie w funkcjonowaniu restauracji, które pozwala unikać błędów i mieć pełną kontrolę nad jej działalnością.

Zapewnij profesjonalną obsługę
Jak często zdarza się, że pracownik zapomina PINu do terminala? W nowej wersji Gastro nie będzie to już stanowić żadnego problemu. Wystarczy sprawdzić ten numer w Gastro Szef, gdzie możliwy jest jego podgląd. Co więcej, kwestię dostępu do tej opcji można wygodnie zdefiniować na podstawie uprawnień użytkowników.

Można także być pewnym, że obsługa nie przeoczy zamówienia, które spłynęło przez stronę internetową restauracji. Wszystko dzięki temu, że w najnowszej wersji Gastro zamówienia złożone przez aplikację Ordering, poza powiadomieniem na ekranie terminala POS, sygnalizowane są również sygnałem dźwiękowym. Dzięki temu, personel może nieustannie trzymać rękę na pulsie bez względu na to, czy aktualnie patrzy na ekran POS, czy też wykonuje w jego pobliżu inne prace.

Usprawnij pracę kuchni
Tworząc nowe funkcje w systemie Gastro nie zapomniano też o ulepszeniach dedykowanych pracy kuchni. Personel może wydrukować zbiorcze zamówienie kuchenne dla wszystkich kierunków. Jaką korzyść można dzięki temu uzyskać? Zamówienie standardowo będzie mogło być podzielone pomiędzy stacje przygotowania poszczególnych dań. Co więcej, dla stanowiska wydawczego dodatkowo pojawi się całościowy wydruk. To funkcjonalności, dzięki którym można mieć jeszcze większą kontrolę nad zamówieniami i raz na zawsze zakończyć pytania w stylu „gdzie są frytki do burgera?”.

Chcesz mieć najnowszą wersję Gastro?
Wystarczy, że skontaktujesz się ze swoim opiekunem Gastro lub napiszesz na: [email protected]. A może nie korzystasz jeszcze z tego systemu, ale już wiesz, że powinieneś? Nic straconego! Zgłoś się przez kontakt i zyskaj oprogramowanie nr 1 na rynku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.