Pożary wizerunkowe często wybuchają w weekendy i tak było tym razem. Restauratorzy zarzucają Pyszne.pl, że ten ograniczył im ilość składanych przez klientów zamówień. „Dziś McDonald’s wprowadził nową kanapkę do oferty. Z powodu ogromnego zainteresowania i brakiem kierowców wyłączyliśmy obsługę innych restauracji” – miał powiedzieć pracownik Pyszne.pl
Faktycznie, McDonald’s wprowadził 24 listopada do menu nową – starą kanapkę, czyli Burger Drwala. Wywołało to duże zainteresowanie klientów i zamówienia na dostawy posypały się w olbrzymich ilościach. Niezależni restauratorzy korzystający z usług Pyszne.pl zauważyli, że w tym czasie docierało do nich znacznie mniej niż normalnie zamówień na dostawy, a w niektórych przypadkach takich zamówień nie było w ogóle.
Zaniepokojeni zaczęli dzwonić na infolinię Pyszne.pl i dopytywać co się stało, czy system nie działa, a może jest jakiś inny powód. Jeden z nich miał usłyszeć od przedstawiciela infolinii informację „Dziś McDonald’s wprowadził nową kanapkę do oferty. Z powodu ogromnego zainteresowania i brakiem kierowców wyłączyliśmy obsługę innych restauracji”. To bardzo zaskoczyło i rozzłościło wiele osób, które uznali takie działania za nieuczciwą konkurencję i faworyzowanie jednego z przedsiębiorców restauracyjnych, w tym przypadku McDonald’s.
Wypowiedzi restauratorów na grupach branżowych wskazują, że Pyszne.pl nie kontaktowało się z nimi i nie poinformowało o ograniczeniach. Problem nie dotyczył tylko jednego miasta czy rejonu, ponieważ informacje o takich samych problemach zgłaszali restauratorzy z całej Polski.
Wysłaliśmy w tej sprawie pytania do serwisu Pyszne.pl, gdy tylko otrzymamy odpowiedzi, natychmiast je opublikujemy.