Czy Pyszne.pl blokuje zamówienia do wybranych lokali?

0
2139

Pożary wizerunkowe często wybuchają w weekendy i tak było tym razem. Restauratorzy zarzucają Pyszne.pl, że ten ograniczył im ilość składanych przez klientów zamówień. „Dziś McDonald’s wprowadził nową kanapkę do oferty. Z powodu ogromnego zainteresowania i brakiem kierowców wyłączyliśmy obsługę innych restauracji” – miał powiedzieć pracownik Pyszne.pl

Faktycznie, McDonald’s wprowadził 24 listopada do menu nową – starą kanapkę, czyli Burger Drwala. Wywołało to duże zainteresowanie klientów i zamówienia na dostawy posypały się w olbrzymich ilościach. Niezależni restauratorzy korzystający z usług Pyszne.pl zauważyli, że w tym czasie docierało do nich znacznie mniej niż normalnie zamówień na dostawy, a w niektórych przypadkach takich zamówień nie było w ogóle.

Zaniepokojeni zaczęli dzwonić na infolinię Pyszne.pl i dopytywać co się stało, czy system nie działa, a może jest jakiś inny powód. Jeden z nich miał usłyszeć od przedstawiciela infolinii informację „Dziś McDonald’s wprowadził nową kanapkę do oferty. Z powodu ogromnego zainteresowania i brakiem kierowców wyłączyliśmy obsługę innych restauracji”. To bardzo zaskoczyło i rozzłościło wiele osób, które uznali takie działania za nieuczciwą konkurencję i faworyzowanie jednego z przedsiębiorców restauracyjnych, w tym przypadku McDonald’s.

Wypowiedzi restauratorów na grupach branżowych wskazują, że Pyszne.pl nie kontaktowało się z nimi i nie poinformowało o ograniczeniach. Problem nie dotyczył tylko jednego miasta czy rejonu, ponieważ informacje o takich samych problemach zgłaszali restauratorzy z całej Polski.

Wysłaliśmy w tej sprawie pytania do serwisu Pyszne.pl, gdy tylko otrzymamy odpowiedzi, natychmiast je opublikujemy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.