W branży hospitality/property Jaworski funkcjonuje od przeszło 14 lat. W dotychczasowej karierze zawodowej piastował stanowiska w działach marketingu i controlingu, a później sprzedaży oraz revenue managementu. Posiada doświadczenie zarówno w sieciach hoteli ekonomicznych, middle scale, miejskich, jak również butikowych upper scale. Od początku roku związany jest z CFI Hotels Group, w której portfolio znajduje się 14 obiektów zlokalizowanych na terenie całego kraju, m.in. stołeczny Warsaw Plaza Hotel, Hotel Król Kazimierz czy Boutique Hotel’s Łódź.
Na konferencji Hotel Meeting 2018 Paweł Jaworski wygłosi prezentację pt. „Czy warto obniżać ceny?”, podczas której poruszy następujące tematy:
- Czynniki wpływające na cenę
- Komu, kiedy i za ile, czyli różne poziomy cenowe dla różnych klientów, w różnym czasie?
- Last Minute – czy to ma dzisiaj sens?
- Ceny typu Hot Deal, czyli współczesny Best Available Rate
- Komu służy obniżanie cen?
Zapraszamy do zapoznania się z pełną agendą wystąpień tegorocznych prelegentów na oficjalnej stronie internetowej konferencji Hotel Meeting 2018.