Sieć pizzerii Da Grasso zainicjowała proces odświeżenia swojego wizerunku. Nowa identyfikacja wizualna to efekt gruntownych badań i strategii marki, mającej na celu wzmocnienie jej charakteru i rozpoznawalności.
Zmiany, które stopniowo zaczną pojawiać się w 180 lokalach sieci, obejmują nowe logo, motyw graficzny, barwy i porządek typograficzny, a także system ilustracji z wykorzystaniem wlepek.
Nowe hasło przewodnie, „Wszystko dobrze”, oraz współpraca z artystami, w tym z łódzkim twórcą Bartkiem ILLCAT™ Bojarczukiem, mają na celu wprowadzenie świeżości do komunikacji marki. Przy rebrandingu ważne jest nawiązanie do przeszłości, przy jednoczesnym podążaniu za nowoczesnymi trendami. Logo, które ma przypominać sos polewany od serca, oraz krata, która odchodzi od skojarzeń z obrusem na rzecz pikseli i szachownicy, są częścią tej zmiany.
Rafał Piasecki, Manager Operacyjny ds. Marketingu i Sprzedaży w Da Grasso, podkreśla, że zmiany te są częścią większego procesu transformacji, którego elementy już teraz są widoczne na profilach marki w mediach społecznościowych i w materiałach reklamowych. Zmiana hasła i stylu komunikacji ma odzwierciedlać charakter pizzy jako dania łączącego ludzi i przekształcać markę w symbol niezobowiązującego podejścia.
Da Grasso kieruje się w stronę kultury pizzy, a rebranding ma ułatwić swobodniejszy styl komunikacji z klientami. Rafał Piasecki zaznacza, że pizza zyskuje na popularności, stając się symbolem egalitarności. Agencja Redkroft jest odpowiedzialna za proces rebrandingu, zaś działania w mediach społecznościowych są realizowane przez Altavia Kamikaze K2. Dział marketingu i kreacji Da Grasso zarządza reklamą dla franczyzobiorców i komunikacją w lokalach, a obsługą PR zajmuje się Agencja Garden of Words.