Czwarta edycja raportu „Agencje Eventowe” przygotowanego przez Media & Marketing Polska i Kantar Millward Brown stanowi podsumowanie 2017 roku w wykonaniu podmiotów działających w branży eventowej. Analizie zostały poddane m.in. wyniki badania satysfakcji klientów, działania nowo biznesowe, kluczowe projekty, stała obsługa, obroty, czy też stracone budżety. Po raz pierwszy w badaniu uczestniczyły również te agencje, które nie są zrzeszone w Klubie Agencji Eventowych SAR.
W kategorii „Najlepszy partner” bezkonkurencyjna okazała się w tym roku Agencja Allegro, zarządzana przez Annę Gogacz, zaś „Faworytem klientów” uznano firmę Bespoke. Najciekawszy projekt eventowy przypadł w udziale agencji MyPlace, która realizowała Akademię Santander Orchestra.
Wyróżnienie „Efektywne wsparcie” jest dla debiutującej w raporcie Horeca Group docenieniem dotychczasowych efektywnych działań w branży eventowej, zwłaszcza długoletniej współpracy z Grupą Żywiec przy projekcie Heineken Stage na Open’er Festival. W uzasadnieniu werdyktu podkreślano również dobre wyniki badania satysfakcji klientów i skuteczne podejmowanie działań nowo biznesowych.
Prowadzona przez Katarzynę Zaniewską i Jacka Kizińskiego agencja uzyskała też wysokie noty w kategorii przestrzegania zasad etyki branżowej – klienci zaznaczali, że eventy przygotowywane przez Horeca Group są zgodne z ich oczekiwaniami, a oni sami czują się bezpiecznie zlecając tej agencji organizację przedsięwzięcia.
Badanie satysfakcji klientów przeprowadzone przez Kantar Millward Brown i Media & Marketing Polska zostało przeprowadzone metodą indywidualnych wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo (CATI). Próbę wyjściową stanowiły wszystkie listy klientów przedstawione przez poszczególne agencje objęte badaniem. O ocenę działań danej firmy poproszeni zostali wyłącznie ci respondenci, którzy osobiście współpracowali z daną agencją w ciągu minionego roku. W raporcie znalazło się ostatecznie 18 podmiotów, które przekroczyły próg minimalny, a więc były ocenione przez minimum pięć osób.