Direct Booking Awards – nowy konkurs dla hoteli

0
817
Fot.: Materiały prasowe Profitroom

Profitroom wprowadza konkurs Direct Booking Awards, skierowany do obiektów hotelowych osiągających wyniki w sprzedaży bezpośredniej oraz prowadzeniu działań marketingowych i mediów społecznościowych.

Konkurs obejmuje 10 kategorii opartych na wynikach biznesowych hoteli w okresie od 1 stycznia do 31 sierpnia 2023 roku. Wśród nich znajdują się: Direct Booking Champion, Rising Star of Direct Booking, Growth of The Year, Best Direct Booking Campaign oraz Best Social Media.

Agata Pielacha-Janiec, organizatorka konkursu, wskazuje na znaczenie strategii direct booking w branży hotelowej i jej wpływ na relacje z gośćmi.

Metodologia konkursu zakłada analizę historii sprzedaży hoteli w kanałach online dla pierwszych trzech kategorii. Dla kategorii związanych z kampaniami marketingowymi i social media odpowiedzialna jest zewnętrzna agencja badawcza IQs.

W skład jury konkursowego wchodzą eksperci z dziedzin marketingu i mediów społecznościowych, takie osoby jak Joanna Banaszewska, Paweł Tkaczyk, Sylwia Bujak, Lidia Klebba i Karol Weber.

Gala finałowa konkursu odbędzie się 26 października podczas Hotel Marketing Conference 2023.

Hotele mogą zgłaszać się do udziału w konkursie do końca sierpnia. Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: https://www.hotel-marketing.pl/directbookingawards.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.