Dlaczego Ambasadorzy wspierają akcję Hotel Super Heroes?

0
1355
Hotel Super Heroes to pionierska akcja charytatywna, której celem jest zebranie jak największej ilości środków, które w całości zostaną przekazane na Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Finałem akcji jest trzydniowa impreza integracyjna hotelarzy, która odbędzie się w dniach 8-10 czerwca w Dworku nad Pilicą. Organizatorem akcji jest BSD Poland, wydawca portalu Horeca Business Club, Horeca Radio i organizator konferencji Hotel Meeting.

Duszą tego wydarzenia są ludzie biorący w nim udział. Akcja spotkała się z bardzo dobrym odbiorem wśród hotelarzy, którzy chętnie zostają jej Ambasadorami.

Co ich do tego skłania, jakie mają motywację i co sądzą o samej idei?

Ambasadorzy akcji Hotel Super Heroes, to ludzie czynu i kiedy poprosiliśmy ich o podzielenie się z nami swoimi przemyśleniami odnośnie do akcji, już za chwile mieliśmy gotowe, bardzo krzepiące odpowiedzi.

Pierwszym pytaniem, które skierowaliśmy do Ambasadorów, było to, dlaczego w ogóle zdecydowali się wziąć udział w akcji tego typu. Odpowiedzi były tak spontaniczne, jak sam gest pomagania.

Akcję Hotel Super Heroes zdecydowałam się wesprzeć spontanicznie, w tzw. odruchu serca, bez dorabiania zbędnej filozofii.

Kiedy słyszę o jakichkolwiek działaniach, które mają na celu niesienie pomocy, nie zastanawiam się. Jest to tak naturalne, że wszelkie analizy są zbędne. Powiedziała nam Jolanta Kordowska z Hotelu Narvil Conference & Spa, Specjalistka ds. Konferencji i Bankietów. Nie była to odosobniona opinia, w podobnym tonie wypowiedział się Maciej Straus, Dyrektor Hotelu Afrodyta Bussines & SPA;

Spędziłem 16 lat w Związku Harcerstwa Polskiego, w którym organizowaliśmy wiele akcji związanych z niesieniem pomocy potrzebującym. Włączenie się w ten fantastyczny pomysł potraktowałem, jako coś naturalnego i ważnego. Cieszę się, że nasza branża zaczyna promować działalność charytatywną i w takich akcjach wszyscy się wspieramy, gdzie, na co dzień zdrowo ze sobą rywalizujemy. To są bardzo dobre sytuacje i mam nadzieje, że takich akcji będzie coraz więcej.

W Hotel Super Heroes zdecydowaliśmy, że, zebrane fundusze, zostaną przekazane w całości na Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, które to wkłada tytaniczną pracę w to, aby w różnych aspektach wesprzeć dzieci zarówno w kraju, jak i za granicą. Okazało się, że idea czynienia dobra jest bliska także Piotrowi Pontusowi Ewent Managerowi z Hotelu Sound Garden;

Zdecydowałem się na wzięcie udziału w akcji, bo po prostu lubię takie inicjatywy. Tym bardziej, jeżeli wiem, że w tym roku wspierana jest fundacja SOS Wioski Dziecięce, dla której parę lat z rzędu przekazywałem 1% podatku. Zdradził nam Piotr Pontus.

Akcja Hotel Super Heroes, poza niesieniem pomocy ma postawione także inne cele. Integracja branży hotelarskiej i zdrowe współzawodnictwo to kolejne z cech, które wyróżniają tę inicjatywę. Ducha sportu ma na pewno niejeden z naszych Ambasadorów, ale Pan Marcin Fiuk Director of Sales and Marketing reprezentujący Hotel Sound Garden, niewątpliwie wysoko zawiesi poprzeczkę. O swojej motywacji przystąpienia do akcji, opowiedział nam tak:

Do akcji Hotel Super Heroes zostałem zaproszony przez naszego Dyrektora Generalnego i nie musiałem zastanawiać się ani sekundy nad decyzją. Jestem człowiekiem, który uwielbia rywalizację, szczególnie sportową, a jeśli przy okazji jesteśmy w stanie pomóc tym w potrzebie, to bardzo chętnie przyłożę do tego rękę. Wewnątrz #SoundTeam jest wielu głodnych zwyciężania ludzi, dlatego mam ogromną przyjemność reprezentować ten niesamowity zespół.

Wszystkim Ambasadorom, którzy zgodzili się odpowiedzieć na nasze pytania, serdecznie dziękujemy. To oni są najlepszym przykładem tego, że w branży hotelarskiej jest wielu SUPERBOHATERÓW.

Jeśli chcesz wesprzeć naszą akcję charytatywną kup cegiełkę za pomocą Evenea:

Więcej szczegółów, oraz regulamin dostępne na oficjalnej stronie Hotel Super Heroes, oraz na Facebooku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.