Dlaczego potrzebujesz aplikacji do zamówień online?

0
607
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Prognozy ekonomiczne wskazują, że wartość polskiego rynku gastronomicznego rośnie i wynosi aktualnie 31,3 mld zł. Wpływ na tak dynamiczne tempo rozwoju mają głównie zamówienia składane online i dostawy. Łatwiejszy dostęp do oferty restauracji sprawia, że nawet mniej zamożni konsumenci zmieniają swoje nawyki generując nowe zwyczaje i zwiększając popyt.

Mobilne urządzenia rewolucjonizują gastronomię

Jak wynika z najnowszych badań rynek gastronomiczny w Polsce znacznie różni się od rynku, który funkcjonuje w pozostałych krajach Europy. Na jedzenie w restauracjach wydajemy średnio 3,6% domowego budżetu. W Europie mniej wydają tylko Rumuni i Serbowie. Odróżniamy się jednak tempem wzrostu. W ciągu dziesięciu lat wydatki na jedzenie w restauracjach wzrosły o dwie trzecie. Wpływ na to mają dwa czynniki. Przede wszystkim rośnie siła nabywcza, która pozwala na tworzenie nowych wydatków w domowych budżetach. Ponadto oferta gastronomiczna jest coraz bardziej przystępna cenowo i odpowiada gustom Polaków. Drugim, ważnym czynnikiem jest rosnąca w siłę oferta zamawianych posiłków z dostawą do domu. Zamiłowanie do nowych technologii i umiejętność odnalezienia się w cyfrowym świecie sprawiają, że to właśnie urządzenia mobilne zaczynają dominować w gastronomii, skracając wyraźnie drogę między kuchnią a konsumentem. Powszechny dostęp do smarfonów z dostępem do sieci zrewolucjonizował sposób zamawiania posiłków. Dziś 2 na 3 zamówienia wpływają do restauracji za pośrednictwem aplikacji. Wyższość takiej formy opiera się przede wszystkim na wygodzie i komforcie. Dlatego też, aby zamówić swoje ulubione danie, sięgamy po najpopularniejsze dziś urządzenie mobilne i dokonują precyzyjnego zamówienia w dowolnym czasie i miejscu.

Przyszłość zamawiania online

Według statystyk zamówienia składane za pośrednictwem aplikacji generują większe rachunki niż rozmowy telefoniczne. Zdecydowanie łatwiej przedstawić swoją ofertę przez obrazy i mocne hasła np. oferując darmową dostawę lub rabat na kolejny produkt niż prowadzić kilkunastominutową rozmowę telefoniczną (tracąc jednocześnie klientów, którzy w tym czasie nie mogą się dodzwonić). Zamówienia online na tyle zrewolucjonizowały już rynek gastronomiczny, że wiele restauracji decyduje się na prowadzenie swoich profili gastronomicznych nie tylko na www ale też w social media. Własny system zamówień online to szybciej zrealizowane zamówienia, oszczędność na prowizjach z innych portali oraz elastyczność w budowaniu swojej oferty. Dzięki takim aplikacjom jak Gastro Order nie ma konieczności zakładania nowych, odrębnych działalności czy profili.

Podnieś wydajność swojego biznesu

Wdrożenie nowoczesnych rozwiązań w restauracji potrafi realnie zwiększyć liczbę zamówień oraz przyspieszyć proces ich realizacji. Dzięki Gastro Order można również zachęcać klientów do składania zakupów w czasie mniejszego ruchu, oferując odpowiednie rabaty i promocje. Inne korzyści nasuwają się same, to:
– optymalizacja i koordynacja pracy personelu,
– eliminacja pomyłek powstających podczas zamówień telefonicznych,
– sprawniejsza obsługa i realizacja zamówień,
– generowanie dodatkowych zamówień,
– satysfakcja klientów,
– uproszczenia w stosowaniu i obsłudze nowoczesnych technologii.
Wybór odpowiedniego systemu i dostosowanej do specyfiki biznesu aplikacji daje wiele korzyści. Każdy świadomy restaurator zdecyduje się na narzędzia, które nie tylko ułatwią mu pracę ale też wpływają na pozytywny wizerunek.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.