Dlaczego warto proponować gościom więcej? (Horeca Radio)

0
1293
Zapraszamy do wysłuchania trzeciej audycji z cyklu „Hospitality Upgraded”, w której Małgorzata Pioszyk, trener w We Do. Hotels, tłumaczy m.in. jak i dlaczego należy sprzedawać dodatkowe usługi w recepcji.

Małgorzata Pioszyk to trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży i komunikacji dla branży hotelarskiej. Jest współautorką programów szkoleniowych We Do. Hotels, w tym między innymi szkoleń „We Do Efektywna Recepcja”, „We Do Efektywny Lider” i „Hotel Marketing Menadżer”, a także absolwentką międzynarodowego programu „Quantum Leap” T.Harv Ekera i dumną posiadaczką certyfikatu „Train The Trainer” (Success Recources, London 2016). Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Hospitality upgraded”, w których udziela wskazówek dotyczących efektywnego zarządzania hotelem.

Zapraszamy do wysłuchania audycji pt. „Dlaczego warto proponować gościom więcej?”

„Chodzi nie tylko o pieniądze. To element uboczny – bardzo ważny, potrzebny, ale nie nadrzędny. […] Osobiście wierzę, że mając dobre „dlaczego” nie będziemy mieć problemów z tym, jak to robić”

Małgorzata Pioszyk, trener w We Do. Hotels

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.