Droga do sukcesu. Firma Lupus ujawnia wymagania gości hotelowych

0
1554
Szeroka grupa internautów wybierających idealny hotel w celu rodzinnego wypoczynku czy spotkań biznesowych zwraca uwagę na różne aspekty oferty danej sieci hotelowej. Dla niektórych ważne jest menu, dla innych ocena obsługi i hotelu na stronach internetowych, a nierzadko położenie. Producent Mebli LUPUS, który współdziała z dużą liczbą przedsiębiorców hotelowych, przeprowadził sondę, by nieco rozjaśnić to zagadnienie i przekazać wiedzę kolejnym firmom z branży.

Korzystając z faktu, iż Producent Mebli LUPUS zajmuje się wyposażaniem obiektów biurowych, hotelowych oraz restauracyjnych, przedstawiciele firmy zasięgnęli informacji od obecnych i potencjalnych klientów reprezentujących trzydzieści podmiotów z sektora hotelarskiego, takich jak Nosalowy Dwór, Centrum Hotelowe Witek, czy Mountain Resorts. Wszyscy otrzymali identyczne pytania dotyczące ważnych pod wieloma względami aspektów wyboru hotelu, dzięki czemu badanie statystyczne dało bardzo precyzyjne wyniki.

Pierwszą poruszaną kwestią był element, który poza ceną determinuje wybór danej oferty hotelowej. W tym przypadku największa liczba respondentów wskazała położenie obiektu.

Drugie pytanie odnosiło się do wyposażenia obiektu znajdującego się w fazie inwestycji. Nie wygoda łóżek, lecz ergonomia i intuicyjność okazały się dla ankietowanych największym atutem wpływającym na zadowolenie hotelowych Gości.

Ciekawe okazało się zapytanie o to, jakie działania podczas wyposażenia pokoi powinny zostać zastosowane zdaniem badanych, aby odpowiednio zadowolić przyszłych klientów i uniknąć niepotrzebnych problemów. Większość postawiła na wykonanie pokoju wzorcowego.

Więcej szczegółów na temat inicjatora badania, Producenta Mebli LUPUS, znajdą Państwo na oficjalnej stronie internetowej firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.