Drugi etap inwestycji Sfinksa w Fabrykę Pizzy rozpoczęty

0
1039
Grupa Sfinks Polska, mająca w swoim portfolio m.in. sieci Sphinx, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia Warki, najpóźniej do końca marca 2021 r. stanie się jedynym udziałowcem marki Fabryka Pizzy i obejmie zarządzanie nad wszystkimi restauracjami do niej należącymi.

Fabryka Pizzy liczy aktualnie 14 restauracji, z których trzy zostały uruchomione przez grupę Sfinks w ramach masterfranczyzy. Lokale tej ogólnopolskiej sieci oferującej dania kuchni włoskiej znajdują się m.in. w Piasecznie, Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Piastowie czy Zgierzu

„Marka jest bardzo ciekawa, wyróżnia się na tle innych restauracji włoskich, a do tego jest formatem sieciowym, w czym się specjalizujemy. Teraz dodatkowo dysponujemy wynikami praktycznego testu, jakim było uruchomienie własnych Fabryk Pizzy. Pozwoliło to nam ocenić rzeczywisty potencjał tego konceptu, co się w nim sprawdza, co można ulepszyć i gdzie osiągnąć synergie z sieciami Sfinks Polska SA. Wnioski były na tyle pozytywne, że zdecydowaliśmy o zakupie sieci” – tłumaczy Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska

Źródło: Dla handlu

Nieco ponad dwa lata temu spółka Sfinks Polska zawarła dwuetapową umowę z udziałowcem Fabryki Pizzy. W pierwszej fazie inwestycji Sfinks miał otworzyć swoje restauracje i zweryfikować potencjał marki. Po zakończeniu premierowego etapu, trwającego do 31 marca 2018, zdecydowano o przejściu do drugiego, który zakłada dalszy rozwój sieci oraz przejęcie 100% udziałów w Fabryce Pizzy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.