Drugi etap inwestycji Sfinksa w Fabrykę Pizzy rozpoczęty

0
998
Grupa Sfinks Polska, mająca w swoim portfolio m.in. sieci Sphinx, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia Warki, najpóźniej do końca marca 2021 r. stanie się jedynym udziałowcem marki Fabryka Pizzy i obejmie zarządzanie nad wszystkimi restauracjami do niej należącymi.

Fabryka Pizzy liczy aktualnie 14 restauracji, z których trzy zostały uruchomione przez grupę Sfinks w ramach masterfranczyzy. Lokale tej ogólnopolskiej sieci oferującej dania kuchni włoskiej znajdują się m.in. w Piasecznie, Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Piastowie czy Zgierzu

„Marka jest bardzo ciekawa, wyróżnia się na tle innych restauracji włoskich, a do tego jest formatem sieciowym, w czym się specjalizujemy. Teraz dodatkowo dysponujemy wynikami praktycznego testu, jakim było uruchomienie własnych Fabryk Pizzy. Pozwoliło to nam ocenić rzeczywisty potencjał tego konceptu, co się w nim sprawdza, co można ulepszyć i gdzie osiągnąć synergie z sieciami Sfinks Polska SA. Wnioski były na tyle pozytywne, że zdecydowaliśmy o zakupie sieci” – tłumaczy Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska

Źródło: Dla handlu

Nieco ponad dwa lata temu spółka Sfinks Polska zawarła dwuetapową umowę z udziałowcem Fabryki Pizzy. W pierwszej fazie inwestycji Sfinks miał otworzyć swoje restauracje i zweryfikować potencjał marki. Po zakończeniu premierowego etapu, trwającego do 31 marca 2018, zdecydowano o przejściu do drugiego, który zakłada dalszy rozwój sieci oraz przejęcie 100% udziałów w Fabryce Pizzy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.