Marta Karteczka to nowoczesna liderka, która prowadzi swój zespół w sposób partnerski i profesjonalny. Ma doświadczenie w kierowaniu strukturami sprzedaży oraz tworzeniu strategii komercyjnej dla ponad sześćdziesięciu hoteli, od marki ekonomicznej do luksusowej. Zarządzanie nowym projektem Vienna House w Warszawie przejęła po 4 latach na stanowisku Dyrektor Generalnej hotelu Scandic Wroclaw.
„Jestem bardzo podekscytowana wprowadzeniem na rynek warszawski nowoczesnego konceptu, gdzie industrialny i designerski charakter wnętrz przeplata się z intensywną roślinnością i świeżymi smakami. Będziemy dbać o gości profesjonalnie, ale w otwarty i swobodny sposób, inspirując ich do eksplorowania okolicy i lokalnego klimatu. Znajdą tu dla siebie miejsce kreatywni i niekonwencjonalni profesjonaliści, którzy chętnie odczarują tradycyjny wizerunek hotelarstwa. W Polsce widzę wiele miejsca dla prawdziwie lifestylowych hoteli” – mówi Marta Karteczka.
Marta Karteczka z branżą turystyczną związana jest z od 20 lat, a z hotelarską od 18. Swoją karierę zawodową rozpoczynała od obsługi klienta zagranicznego w biurze turystyki przyjazdowej. Następnie jako Director of Sales Business & Leisure w Accor Hospitality była odpowiedzialna za rynek turystyczny, a potem również biznesowy w Polsce i krajach bałtyckich. W 2009 r. związała się z siecią Scandic Hotels AB, gdzie początkowo była odpowiedzialna za stworzenie i prowadzenie centralnego biura sprzedaży i marketingu. W 2013 roku brała udział w elitarnym programie Scandic Talent Program. W 2014 r. stanęła na czele hotelu Scandic Wrocław, jednego z dwóch hoteli w Polsce z certyfikatem EU Ecolabel. Jest pierwszym certyfikowanym w Polsce moderatorem Scandinavian Leadership LOTS®. Już w 2007 r. została zaliczona do grupy najbardziej obiecujących liderów przyszłości Accor Worldwide Top 100 Potential.
Znamy już również osobę odpowiedzialną za sprzedaż i marketing Vienna House Mokotow Warsaw. Będzie to Dorota Załuska, która przeszła do struktur hotelu z Regionalnego Oddziału Sprzedaży i Marketingu Vienna House Poland.
O Vienna House Mokotow Warsaw
Vienna House Mokotow Warsaw to biznesowo-lifestyle’owy hotel o podwyższonym standardzie, zlokalizowany w sercu biznesowej dzielnicy Warszawy. Jego design nawiązuje do industrialnej przeszłości regionu. Wyraźne są również inspiracje naturą oraz nowoczesnymi trendami w wystroju wnętrz. 164 pokoi, w tym 44 o podwyższonym standardzie, centrum konferencyjne o powierzchni 180 m2, smart lobby ze strefą coworkingową oraz restauracja z dużym tarasem pełnym zieleni w pełni oddaje klimat linii hoteli Vienna House. Hotel jest częścią wielofunkcyjnego kompleksu P4. Planowana data otwarcia to 1 lutego 2019 r.
O marce Vienna House
W Vienna House liczy się odkrywanie, zdobywanie nowych doświadczeń oraz znajdowanie piękna w prostocie życia. Największa grupa hotelarska Austrii posiada i prowadzi hotele mające własny charakter, ale kierujące się tymi samymi wartościami i jednym wspólnym celem: Zachwycać gości. Hotele marki Vienna House charakteryzuje ekskluzywny design. Są wśród nich indywidualne hotele miejskie i ośrodki wypoczynkowe, które wyróżniają się ponadczasowym wystrojem i klasą. „Vienna House Easy” to grupa stylowych hoteli o swobodnej, nieformalnej atmosferze i prostym, świeżym wystroju. Firma zatrudnia obecnie 2200 pracowników w dziewięciu krajach. Vienna House jest zarejestrowaną marką spółki Vienna International Hotelmanagement AG.