Panowie rozmawiali głównie o sprawach związanych z funkcjonowaniem marki oraz czynnikach, które powodują, iż wyróżnia się ona na tle pozostałych brandów obecnych w Warszawie. Poruszona została również kwestia zatrudnienia pracowników. Stanisławski poinformował, że każdy pracownik, który chce dostać się na wyższy szczebel kariery zawodowej w hotelu Sound Garden, musi przejść drogę od recepcji i od tej reguły praktycznie nie ma wyjątków.
„Do naszego zespołu można dostać się tylko i wyłącznie jednymi drzwiami, i są to drzwi naszego front office” – powiedział Stanisławski
Wojciech Herra jest jednym z najbardziej inspirujących polskich mówców. Zajmuje się m.in psychologią mistrzostwa, a ponadto bada, analizuje i przeprowadza wywiady w różnych dziedzinach, zwracając uwagę na to, dlaczego niektórzy ludzie częściej osiągają sukcesy niż pozostali. Sam o sobie mówi, że jest przede wszystkim sprzedawcą, a dopiero później przedsiębiorcą.
Jego ostatnim rozmówcą był Miłosz Stanisławski – od 13. roku życia zapalony „hotelmaniak”. Właśnie wtedy w hotelu Monte Carlo Resort and Casino w Las Vegas zdecydował, że zwiąże swoje życie z tą branżą. Prywatnie jest miłośnikiem motoryzacji oraz wszystkiego, co włoskie. Mimo młodego wieku posiada duże doświadczenie zawodowe, które zyskiwał w takich obiektach, jak Jan III Sobieski, Rialto, Centralnym Biurze Sprzedaży Vienna International Hotelmanagement AG w Polsce, Radisson Blu Sobieski oraz Platinum Residence. Na swoim koncie ma nagrody Odkrycie Roku MPI Poland Chapter 2013, Hotelarz do 35. roku życia 2014, czy MP Power 12 w kategorii Dostawca Venue na MP Power Awards 2016.
Zapraszamy do zapoznania się z zapisem całej rozmowy.