Dział nagłośnienia Brill AV Media

1
1354

Kompleksowa obsługa eventu od strony nagłośnienia konferencyjnego i koncertowego. Profesjonalne nagłośnienie każdego wydarzenia wymaga specjalistycznej wiedzy oraz najwyższej klasy urządzeń technicznych. Do dyspozycji klientów jest zarówno najnowocześniejszy sprzęt z zakresu technologii nagłośnieniowej, jak i wysoko wykwalifikowani realizatorzy.

Dział nagłośnienia Brill AV Media tworzą:

Wojtek Kosiorek

Doświadczenie zawodowe: 24 lata, w tym 9 lat dla Brill AV Media (Dyrektor Techniczny)

Od roku 1999 jest związany z rynkiem eventów korporacyjnych, jako producent techniczny i realizator dźwięku. Przez ostatnie 15 lat współpracował z wieloma kluczowymi artystami polskiej sceny muzycznej, w tym między innymi Edytą Górniak, Andrzejem Piasecznym, Eweliną Flintą, HEY, Adamem Sztabą, Dawidem Podsiadło, oraz realizował wiele festiwali muzycznych i programów telewizyjnych, takich jak Opole, Sopot, Open’er Festival, Orange Warsaw Festival, Węgorzewo, Must Be The Music, X FACTOR. Aktualnie odpowiedzialny jest za stronę techniczną i szkoleniową firmy Brill AV Media (szkoleniowiec z zakresu realizacji „live” ze specjalizacją w dziedzinie realizacji monitorowej). Jako realizator dźwięku jest także związany stałą współpracą z Katarzyną Nosowską, Melą Koteluk, Edytą Bartosiewicz i Marią Peszek.

Marcin Matysiak

Doświadczenie zawodowe: 24 lata, w tym 8 lat dla Brill AV Media

Ostatnie wybrane realizacje: Szczyt NATO 2016, FDI Światowy Kongres Stomatologiczny 2016, Gala Polskiej Grupy Farmaceutycznej 2017, VIVA! Photo Awards, Wielka Gala Integracji, Suwałki Blues Festiwal, Gala Continental Opony Polska, Konferencje Havas Media Group. Jako realizator dźwięku współpracuje z wieloma artystami polskiej sceny muzycznej.

Damian Orłowski

Doświadczenie zawodowe: 20 lat, w tym 6 lat dla Brill AV Media

Współpracował z takimi artystami jak Andrzej Piaseczny czy Marcin Rozynek.

Tomek Kolski

Doświadczenie zawodowe: 15 lat, w tym 8 lat dla Brill AV Media

Ostatnie wybrane realizacje: Konferencja Działu IT ROCHE, Konferencja Pepco. Jako realizator dźwięku współpracował m.in. z Grażyną Łobaszewską, Natalią Nykiel, Marysią Sadowską, Krzysztofem Iwaneczko, Andrzejem Mrozek, zespołem Rysy. Absolwent Studium technik teatralnych na kierunku akustyka. Posiada licencjat muzykologii stosowanej na Uniwersytecie Warszawskim. Poza pracą w branży jako realizator dźwięku i project manager zajmuje się również produkcją muzyczną. Współtworzy dwa duety muzyczne: Dwóch Warszawiaków i Syrop.

Tomasz Grądzki

Doświadczenie zawodowe: 15 lat, w tym 5 lat dla Brill AV Media

Ostatnie wybrane realizacje: Gala Empiku, Gala Continental, Gala Rossmann. Współpracował m. in. z Patrycją Markowską, zespołem Łąki Łan, Kayah, Stanisławem Sojką, Zbigniewem Wodeckim, zespołem De Mono.

Mateusz Mazur

Doświadczenie zawodowe: 15 lat, w tym 2 lata dla Brill AV Media

Ostatnie wybrane realizacje: pracował przy Warsaw Orange Festival i festiwalu Open’er oraz licznych koncertach stadionowych i produkcjach teatralnych. Wspólpracuje z zespołem Łąki Łan, Pauliną Przybysz, Natalią Przybysz. Studiował produkcję muzyczną na Queens College, City University of New York.

Tomasz Lukas

Doświadczenie zawodowe: 15 lat, w tym 2 lata dla Brill AV Media

Ostatnie wybrane realizacje: Europejski Kongres Gospodarczy , Konferencja COP24 w Katowicach, Festiwal muzyczny w Częstochowie, Flesz Fashion Night, wiele festiwali jazzowych oraz koncertów symfonicznych. Współpracował z m. in. Maćkiem Maleńczukiem oraz Melą Koteluk. Perkusista, po szkole muzycznej instrumentów perkusyjnych.

Krzysztof Kilar

Doświadczenie zawodowe: 8 lat, w tym ponad rok dla Brill AV Media

Ostatnie wybrane realizacje: pracował przy festiwalu Open’er, Orange Warsaw Festival czy Męskim Graniu. Artyści z którymi współpracował to m.in. Dawid Podsiadło, Natalia Przybysz, Grzegorz Hyży, Ania Rusowicz, Micromusic.

Piotr Pęksa

Doświadczenie zawodowe: 5 lat, w tym 2 lata dla Brill AV Media

Ostatnie wybrane realizacje: „VIVA! Photo Awards”, podczas której gwiazdami wieczoru byli Sting i Shaggy, tegoroczne konferencje dla firm Żywiec i Play, podczas których współpracował z ekipami Margaret, MGO, Krzysztofa Zalewskiego czy Sarsy. Poza rolą technika scenicznego czasem występuje też w roli DJ’a m.in. na stoisku Sprite’a podczas zeszłorocznego PGA. Skończył Technikum Realizacji Nagrań i Nagłośnień w Warszawie, ze zdanymi egzaminami zawodowymi. Studiował Muzykologię na UW. Amatorsko produkuje muzykę.

Marek Sieńkowski

Doświadczenie zawodowe: niemal 5 lat dla Brill AV Media

Ostatnie wybrane realizacje: Kongres FEGIME, 100lecie Głównego Urzędu Miar, Gonkon, Konferencja COP24 w Katowicach. Ukończył Akademię Dziennikarstwa i Realizacji Dźwięku.

Brill oferuje szeroką gamę sprzętu dźwiękowego zróżnicowanego pod względem mocy, wielkości, opcji montażowych i innych parametrów. Rozwiązania dostosowane są do wymagań każdego obiektu i potrzeb konkretnych projektów. Korzystają ze sprzętu wiodących producentów, zapewniając nagłośnienie w wymagających pomieszczeniach, takich jak sale kongresowe, kina lub przestrzenie otwarte. Do dyspozycji mają setki własnych urządzeń, a w razie potrzeby mogą korzystać także z urządzeń dostępnych w ramach grupy oneAVteam.

  1. Zestawy głośnikowe, w tym m.in.:
    D&B audiotechnik (64 kabinety serii Q)

Seria Q to używane na cały świecie kultowe, niezawodne, świetnie brzmiące zestawy nagłaśniające. D&B seria Q zaliczana jest do systemów liniowych średniej wielkości, system ten jest kompaktowy, estetyczny, prosty i szybki w montażu. Spełnia wymagania wielu artystów estradowych. Znajduje zastosowanie w realizacjach plenerowych, w pomieszczeniach zamkniętych takich jak areny, hale sportowe, sale kongresowe, podczas nagłośnienia koncertów, eventów, show, kongresów (źródło: uptone.pl).

JBL VRX932LA (12 szt.)

Przewidziana dla mniejszych obiektów konfiguracja VRX932LA została opracowana i zbudowana według tych samych wysokich standardów co VerTec i wykorzystuje te same zaawansowane, sprawdzone na koncertach przetworniki. VRX932LA posiada klarowność  dźwięku i wszechstronność – wszystko to zawarte  w atrakcyjnym wizualnie, łatwym do przenoszenia i dostępnym cenowo komplecie.

POL-AUDIO LA 41-600 (20 szt.)

Niezwykle smukła i estetyczna kolumna głośnikowa, dedykowana do nagłośnienia konferencji i bankietów. L 41-600 to system zaprojektowany z myślą o trudnych akustycznie, pogłosowych pomieszczeniach. Kompaktowa konstrukcja wyposażona została w wysokiej mocy komponenty. Konstrukcja sprawdzi się zarówno na małych jak i średnich eventach.

POL- AUDIO MP 115- 500 CX ND (20 szt.)

Dwudrożny, pełnopasmowy odsłuch sceniczny, który zapewnia selektywny dźwięk bez sprzężeń nawet na głośnych scenach. Niskie interferencje wzajemne głośników pozwoliły na uzyskanie bardzo wysokiej spójności w całym polu odsłuchowym. Dodatkową zaletą głośnika koaksjalnego jest obniżenie wagi oraz rozmiaru konstrukcji.

Ponadto 60 szt. mniejszych kolumn głośnikowych JBL i POL-AUDIO przeznaczonych do obsługi małych konferencji.

  1. Konsolety, w tym m.in.:

Allen&Heath dLIVE S5000

Firma Allen&Heath wprowadziła nową generację cyfrowych mikserów dLive. Ich główne zalety to niezwykle elastyczna architektura, potężna jednostka przetwarzania FPGA, wszechstronny zestaw rozszerzeń, sterowania i opcji sieciowych, kontrolowanych przez intuicyjny interfejs użytkownika Harmony. Dzięki temu konsolety dLive są dostosowane do rygorystycznych wymogów koncertowych i festiwalowych, a także do instalacji w prestiżowych salach koncertowych.

Avid Venue Profile

Jedna z najbardziej kultowych konsolet cyfrowych na świecie, która zrewolucjonizowała myślenie o miksie cyfrowym oraz przeniosła koncertowy dźwięk na niespotykany dotychczas poziom. Przez lata używana na największych trasach koncertowych na świecie, do dnia dzisiejszego cieszy się ogromnym uznaniem wśród realizatorów.

Yamaha QL5

Miksery QL sprawdzą się w każdych warunkach pracy. Dzięki wbudowanemu systemowi Dante, dającemu większe możliwości sieciowe, urządzenia te są niezwykle wszechstronne i dostosowane do dzisiejszych standardów. Miksery z serii QL to wspaniałe, kompaktowe, cyfrowe konsole mikserskie oferujące szerokie możliwości miksu, przetwarzania sygnałów oraz połączeń do małych i średnich zastosowań – koncertów na żywo, przemówień, konferencji prasowych, event`ów oraz innych instalacji.

Midas M32 (6 szt.)

Cyfrowa konsoleta mikserska do zastosowań koncertowych i studyjnych, wyposażona w 40 kanałów wejściowych, 32 przedwzmacniacze mikrofonowe Midas oraz 25 cyfrowych szyn miksujących. Technologia przesyłu AES50 pozwalająca obsłużyć 96 wejść i 96 wyjść. Doskonały design stworzony przez projektanta Bentley Motor (źródło: soundtrade.pl).

Do tego ponad 40 szt. małych konsolet analogowych.

  1. Mikrofony – ponad 300 sztuk, w tym m.in.:

127 mikrofonów (kanałów) bezprzewodowych głównie Shure QLXD
Cyfrowy system bezprzewodowy QLX-D Digital zapewnia stabilną pracę z klarownym, cyfrowym, 24-bitowym dźwiękiem. QLX-D oferuje niespotykaną funkcjonalność bezprzewodową wymaganą zarówno na scenie jak I w instalacjach stałych.
Ponadto:
– ponad 100 szt. mikrofonów instrumentalnych (Shure, Sennheiser, EV )
– ponad 140 szt. dibox
– 50 szt. mikrofonów mównicowych

– 50 szt. mikrofonów nagłownych

W zakresie nagłośnienia i oświetlenia Brill AV Media realizował koncerty m.in.:

– ZAZ

– James Blunt

– Leszek Możdżer

– Dawid Podsiadło

– Anna Maria Jopek

– Monika Brodka

– Donatan & Cleo

– Justyna Steczkowska

– Anita Lipnicka & John Porter

– T. Love

– Ania Dąbrowska

– Natalia Przybysz

– Edyta Bartosiewicz

– Myslovitz

– Afromental

– AudioFeels

– Róże Europy

– Patrycja Markowska

– Zakopower

– Hey

– Kayah

– Nosowska

– De Mono

– Grzegorz Turnau

– Ira

– Jose Torres

– Lady Pank

– Maciej Maleńczuk

– Malvin Taylor

– Oddział Zamknięty

– Robert Janowski

– Teatr Studio Buffo

– Waldemar Malicki

– Natalia Nykiel

– Lao Che

– Dawid Kwiatkowski

– Enej

– Urszula Dudziak

– Feel

– Mrozu

– TeDe

– Maria Peszek

– Kamil Bednarek

– Sting & Shaggy

– Tomasz Szymuś Orkiestra

 

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.