Dzięki Wam nasz portal liderem branżowym!

0
1313
Photo by Alexander Sinn on Unsplash

Portal Horeca Business Club stał się właśnie liderem wśród mediów branżowych jeśli chodzi o ilość osób odwiedzających dane media. Od kilku miesięcy notowaliśmy regularne, bardzo duże wzrosty, ale ostatni czas pokazał, że przebijamy kolejne ściany.

Od początku epidemii postawiliśmy na szybką reakcję i wprowadzanie zmian, tak by dostosować się do otaczającej nas rzeczywistości. Na wiosnę uruchomiliśmy pierwszą branżową telewizję i nadawaliśmy programy na żywo niemal codziennie. Z czasem oczywiście nie było już potrzeby tworzenia tak dużej ilości programów, więc przestawiliśmy się na inną częstotliwość, która wynika z potrzeby pokazania danego tematu. Nie wszystkie materiały tworzymy w wersji „na żywo”, ponieważ nie wszystkie tego wymagają. Rozmowa z prezesem PHH powinna dać możliwość zadawania pytań w czasie rzeczywistym, natomiast program o tym jak poprawić dostawy jedzenia w restauracji już niekoniecznie. Faktem jest, że stworzyliśmy w naszej branży nowy format Horeca TV i wyznaczyliśmy nowy standard.

Nie możemy zapomnieć o Horeca Radio, które ma już prawie 2,5 roku i jest jedynym branżowym radiem podcastowym. Ilość słuchanych odcinków rośnie lawinowo z tygodnia na tydzień i od początku działalności mamy już ponad 100 tys. odtworzeń naszych programów! Warto dodać, że w bibliotece Horeca Radio znajduje się 30 różnych audycji tematycznych, a sama biblioteka stale się rozrasta.

Dziś możemy z dumą poinformować o kolejnych danych, które stawiają nas na pozycji lidera mediów branżowych. Statystki Google Analytics poprawiały nam się od początku naszej działalności, czyli od ponad 3 lat. Ostatnie miesiące to istny wybuch ruchu na naszym portalu, który przekroczył granicę 120 tys. użytkowników miesięcznie! Był nawet taki dzień, w którym nasz serwer odmówił na chwilę posłuszeństwa, a było to spowodowane tym, że mieliśmy nawet 400 osób w każdej sekundzie na naszej stronie.

Mówimy o tym z dumą, jednak doskonale wiemy, że to wspólna praca nas redakcji i Was czytelników, słuchaczy, widzów. Niejednokrotnie mówiliście nam o tym, co powinniśmy poprawić, jakie tematy poruszyć. Niejednokrotnie przekazywaliście nam swoje uwagi, za które bardzo dziękujemy. Staramy się zmieniać nasze produkty tak, by były dla Was jak najbardziej przydatne w codziennej pracy.

Jak wiecie w ostatnim czasie bez ogródek zaczęliśmy pisać o tematach, które dotychczas żadne media branżowe nie chciały podjąć lub też celowo omijały, by nie narazić się jednemu, czy drugiemu prezesowi spółki hotelowej czy restauracyjnej. Przyjęliśmy zasadę, że nie ma tematów tabu i będziemy obnażać każdą propagandę i fałsz w naszej branży. Nie chcemy być tylko miejscem na publikację informacji o nowych produktach, usługach, ofertach, nowych obiektach, zmianach personalnych czy nic niewnoszących oświadczeń PR-owych. Chcemy tworzyć wartościowe i opiniotwórcze teksty. Chcemy współpracować z ciekawymi ludźmi, którzy nie tworzą cukierkowej rzeczywistości, a mówią jak jest naprawdę. Dlatego zachęcamy Was do współpracy. Jeśli tylko chcielibyście nas o czymś poinformować, zainteresować danym tematem, a może coś samodzielnie napisać, zgłoście się do nas na adres [email protected]

Do zobaczenia, do usłyszenia!

 

Możecie też skorzystać z anonimowego formularza:

    ZOSTAW ODPOWIEDŹ

    Proszę wpisać swój komentarz!
    Proszę podać swoje imię tutaj
    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.