Efektywny marketing hotelu – odcinek 1 (audycja Horeca Radio)

5
1844
W premierowym odcinku cyklu audycji pt. „Efektywny marketing hotelu” Anna Wykurz, założycielka agencji mediowej We Do Media Group i firmy szkoleniowo doradczej We Do Hotels zdradzi, jak sprzedać usługę gościom, którzy jeszcze nie wiedzą, że chcą ją nabyć.

Anna Wykurz jest ekspertem do spraw komunikacji online i marketingu. Bierze aktywny udział w konferencjach branżowych oraz szkoleniach. Na co dzień pomaga hotelom budować wizerunek, rozwijać sprzedaż i optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie marketingowe, prowadzi kampanie sprzedażowe i działania wizerunkowe w Internecie, a także szkolenia. Jest autorką cyklu szkoleń „We Do Efektywna Sprzedaż”, dedykowanego działom sprzedaży, rezerwacji i pracownikom recepcji w obiektach hotelowych. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Efektywny marketing hotelu”, w których opowiada, na czym polega nowoczesny marketing w branży hotelarskiej.

Zapraszamy do wysłuchania pierwszej audycji pt. „Jak sprzedać Gościom, którzy jeszcze nie wiedzą, że chcą kupić?”

„Bolączką branży jest to, że panuje poniekąd przeświadczenie, że każdy zna się na marketingu, każdy jest specjalistą od Facebooka, a osoba odpowiedzialna za marketing powinna znać się na wszystkim. To niestety tak nie działa. Na chwilę obecną bardzo ważna jest specjalizacja i znajomość bardzo wielu narzędzi”

Anna Wykurz, CEO We Do Media Group

Pobierz audycję w formacie MP3

Twórcy filmu: Michalina Dyczkowska i Weronika Orłowska (Yasumi Polska)

Partnerzy audycji:

        

5 KOMENTARZE

    • Wikipedia: Podcasting, podcast, spolszczone: podkasting, podkast – forma internetowej publikacji dźwiękowej lub filmowej, najczęściej w postaci regularnych odcinków, z zastosowaniem technologii RSS. Podkast może mieć formę nieformalnego bloga, profesjonalnej audycji radiowej, kursu językowego lub hobbystycznego albo odcinków historii czytanej przez lektora.

      Podcast to nic innego jak radio na żądanie. Przypominamy, że istnieje także radio cyfrowe, którego treści są dostarczane np. przez operatorów kablowych. Zatem radio to nie tylko instytucja, która przekazuje informacje na odległość za pomocą fal radiowych. Definicja ta dawno uległa znacznemu poszerzeniu. Do usłyszenia 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.