Rozmawiamy o zastosowaniu chatbotów w hotelarstwie. Czy to ma sens, jak to działa, czy to bardziej pomaga czy przeszkadza? Czy to przyszłość komunikacji z potencjalnymi gośćmi? Posłuchajcie gdzie i jak może wykorzystywać czatboty.
Anna Wykurz jest ekspertem do spraw komunikacji online i marketingu. Bierze aktywny udział w konferencjach branżowych oraz szkoleniach. Na co dzień pomaga hotelom budować wizerunek, rozwijać sprzedaż i optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie marketingowe, prowadzi kampanie sprzedażowe i działania wizerunkowe w Internecie, a także szkolenia. Jest autorką cyklu szkoleń „We Do Efektywna Sprzedaż”, dedykowanego działom sprzedaży, rezerwacji i pracownikom recepcji w obiektach hotelowych. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Efektywny marketing hotelu”, w których opowiada, na czym polega nowoczesny marketing w branży hotelarskiej.