Efektywny marketing hotelu – odcinek 2 (audycja Horeca Radio)

1
1288
W drugim odcinku cyklu audycji pt. „Efektywny marketing hotelu” Anna Wykurz, założycielka agencji mediowej We Do Media Group i firmy szkoleniowo doradczej We Do Hotels podpowie m.in. na co zwracać uwagę przy budowaniu spójnej komunikacji marketingowej.

Anna Wykurz jest ekspertem do spraw komunikacji online i marketingu. Bierze aktywny udział w konferencjach branżowych oraz szkoleniach. Na co dzień pomaga hotelom budować wizerunek, rozwijać sprzedaż i optymalizować wydatki marketingowe. Tworzy strategie marketingowe, prowadzi kampanie sprzedażowe i działania wizerunkowe w Internecie, a także szkolenia. Jest autorką cyklu szkoleń „We Do Efektywna Sprzedaż”, dedykowanego działom sprzedaży, rezerwacji i pracownikom recepcji w obiektach hotelowych. Od października współprowadzi w Horeca Radio cykl audycji pt. „Efektywny marketing hotelu”, w których opowiada, na czym polega nowoczesny marketing w branży hotelarskiej.

Zapraszamy do wysłuchania audycji z cyklu „Efektywny marketing hotelu” pt. „Spójność komunikacji: Na pierwsze wrażenie masz tylko 3 sekundy.”

„Należy pamiętać, że to, w jaki sposób komunikujemy się on-line stanowi obietnicę i ważne, aby została ona spełniona po przyjeździe gościa do hotelu. Trzeba więc dać temu świadectwo, a nie tylko słowo w Internecie”

Anna Wykurz, CEO We Do Media Group

Pobierz audycję w formacie MP3

Partnerzy audycji:

        

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.