Eksperci radzą – technologia wsparciem w prowadzeniu restauracji

0
350
Fot.: Materiały prasowe LSI Software

Właściciele restauracji sięgają po nowoczesne rozwiązania, które pozwalają im działać efektywniej i zautomatyzować procesy w swoim lokalu. Oprogramowanie i aplikacje mobilne to kluczowe narzędzia, które wspierają obsługę, przyspieszają realizację zamówień i podnoszą jakość usług. Dzięki nim, prowadzenie lokalu staje się prostsze i bardziej zyskowne. Jakie funkcje powinien mieć dobry system gastronomiczny i na co warto zwrócić uwagę przy jego wyborze?

1. Sprzedawaj na POS – szybka i przejrzysta obsługa klienta

Dobrze zarządzana sprzedaż to podstawa sukcesu każdej restauracji. Dzięki systemowi takim jak Gastro POS, możesz mieć pełną kontrolę nad ofertą swojego lokalu. Tworzenie własnych kompozycji dań, zarządzanie promocjami czy obsługa rachunków to tylko niektóre z możliwości. System centralizuje wszystkie informacje w jednym miejscu, co przyspiesza proces zamówień i eliminuje błędy. Dzięki najnowszej wersji aplikacji masz dostęp do nowoczesnego QR menu, które możesz z łatwością aktualizować (np. dodawać sezonowe potrawy), bez zbędnych kosztów na wydruki kart dań. Co więcej, mobilne miniPOSy umożliwiają kelnerom przyjmowanie zamówień w dowolnym miejscu – zarówno w ogródkach, jak i na różnych piętrach, dzięki czemu obsługa staje się szybsza i bardziej efektywna.

  1. Optymalne zarządzaj – ograniczenie ukrytych kosztów

Profesjonalny system to nie tylko narzędzie do obsługi gości, ale także wsparcie w zarządzaniu lokalem. Gastro Szef pozwala na bieżącą kontrolę takich aspektów jak inwentaryzacja, raportowanie czasu pracy czy zużycie produktów. Dzięki temu właściciel restauracji zyskuje dostęp do kluczowych danych, które pomagają podejmować lepsze decyzje biznesowe, eliminować niepotrzebne straty i optymalizować koszty.

  1. Kontroluj magazyn – zero strat, pełna efektywność

Jednym z największych wyzwań w gastronomii jest zarządzanie magazynem. Aplikacje do inwentaryzacji dają pełny wgląd w stany magazynowe i umożliwia przeprowadzenie tego procesu w dowolnym momencie. Dodatkowo, dzięki integracji z wagami, masz pewność, że nic nie umknie Twojej uwadze. To idealne rozwiązanie, aby uniknąć strat i lepiej planować zakupy, a także dostosowywać ceny dań w oparciu o realne zużycie produktów.

  1. Przyspiesz realizację zamówień

Restauracje rozwijają się, a wraz z nimi potrzeba większej elastyczności. Dlatego wybierając system gastronomiczny, restaurator zwraca uwagę na jego możliwości rozbudowy. Przykład takich narzędzi to Kitchen Display System, który przyspiesza komunikację z kuchnią a tym samym skraca czas realizacji zamówienia. Ponadto wdrożenie samoobsługowych kiosków to odciążenie personelu oraz automatyzacja procesu obsługi Twojego Gościa.

Fot.: Materiały prasowe LSI Software
  1. Zamówienia na wynos z jednego POSa

Prowadzenie nowoczesne obsługi dostaw i zamówień na wynos to klucz do jeszcze większej liczby klientów. Aby efektywnie zarządzać zamówieniami, aktualizować menu i podejmować efektywne decyzje biznesowe wystarczy jeden moduł dostaw Delivery. Aplikacja umożliwia łatwą integrację z popularnymi platformami do zamówień online (takie jak Pyszne.pl, Glovo, Uber Eats, itp.) i bezpośrednio rejestrować zamówienia w systemie, odciążając tym samym personel. Efekty? Szybsza realizacja zamówień, mniej pomyłek i większa liczba powracających, zadowolonych klientów.

Wybierając nowoczesny zestaw od Gastro zyskujesz sprawniejszą obsługę klientów, większą efektywność zespołu i optymalizujesz koszty Twojej działalności. Postaw na narzędzia, które nie tylko usprawni codzienne procesy, ale również zapewni przewagę konkurencyjną. Zostań liderem gastronomii i zarezerwuj swój zestaw!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.